Elly beställer gröt från Tyskland

Visa bifogad fil 129302
Med tanke på denna översättning är jag tveksam tyvärr :/ Sen att det gick att välja Sverige ändå:confused: Kanske någon rest sedan när de hade en svensk sida..
Rätt kasst då att de har så dålig koll på vad som ligger i de olika vallistorna, när det uppenbarligen är många som försöker få köpa från andra länder.

Jag tycker du borde förtjäna att få en kalender som goodwill för att informera dem om fel på deras hemsida. ;)
 
När jag klickar ur rutan att leveransadress och faktureringsadress är samma så ser jag att det är mycket fler länder att välja på i den ena adressrutan än i den andra. Verkar lite konstigt att det ska vara så?
Undrar om de kan ha uppdaterat info på olika ställen i systemet men inte andra, så det ger fel intryck av vilka länder de är ok med?

(Om någon undrar: Ja, jag använder detta som skäl för att prokastinera annat jag borde göra. :angel:)

Välbekant taktik. :angel: :rofl: :bag:

Svara på nån kommentar i en facebookgrupp och skriv:
"Hej jag gillar din profil men kan inte lägga till dig som vän, kan du snälla lägga till mig som vän så jag kan köpa gröt från Tyskland. Tack så mycket"

ROFL :rofl:

(Förlåt för OT, prokrastinerar sänggående.)
 
Alltså, jag bor i Tyskland och kan hjälpa.
Så himla fint att du erbjuder :heart Om du tänkte att det skulle skickas till dig och sedan vidarebefordra skulle det bara bli själva kalendern då övriga saker skickas separat från den vilket vore för krångligt. Du behöver absolut inte känna press, jag kan få tag i just den här men då blir den dubbelt så dyr. Skicka PM om du vill men annars så, tack för erbjudandet:heart
 
Försöker komma in på deras Facebooksida för att "ge dom vad de tål" = supersnällt möjligtvis lite passivagressivt men kan inte byta region på deras sida så kommer bara till den nedlagda svenska:D
 
Slutsatsen av tråden är muttermuttergrötsida och att Buke är bäst:D

Jag kommer välja Coolstuff för just kalendern pga måtten som gör det krångligt och dyrt att vidarebefordra men vi får se i framtidens grötliv vad som händer när abstinensen blir av :p:up:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 272
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp