Elly beställer gröt från Tyskland

Bifogade filer

  • Screenshot_20231003_143429_Chrome Beta.jpg
    Screenshot_20231003_143429_Chrome Beta.jpg
    172,5 KB · Visningar: 74
Såg nu att Klarna inte verkar gå till Sverige när jag tryckte runt men testade alla betalningsalternativen och det kommer fortfarande upp :/
När jag klickar ur rutan att leveransadress och faktureringsadress är samma så ser jag att det är mycket fler länder att välja på i den ena adressrutan än i den andra. Verkar lite konstigt att det ska vara så?
Undrar om de kan ha uppdaterat info på olika ställen i systemet men inte andra, så det ger fel intryck av vilka länder de är ok med?

(Om någon undrar: Ja, jag använder detta som skäl för att prokastinera annat jag borde göra. :angel:)
 
När jag klickar ur rutan att leveransadress och faktureringsadress är samma så ser jag att det är mycket fler länder att välja på i den ena adressrutan än i den andra. Verkar lite konstigt att det ska vara så?
Undrar om de kan ha uppdaterat info på olika ställen i systemet men inte andra, så det ger fel intryck av vilka länder de är ok med?

(Om någon undrar: Ja, jag använder detta som skäl för att prokastinera annat jag borde göra. :angel:)
Ja jag såg det, att Rechnungsadresse ger enbart 3 alternativ. Kan det vara så att man enbart kan betala i ett land men skicka till andra? Är så förvirrad.

Mycket tacksam till den prokrastineringen;)
 
Ja jag såg det, att Rechnungsadresse ger enbart 3 alternativ. Kan det vara så att man enbart kan betala i ett land men skicka till andra? Är så förvirrad.

Mycket tacksam till den prokrastineringen;)
Jag har tre alternativ för leverans och 10 för fakturering. Verkar inte rimligt att det ska vara stor efterfrågan på att betala från Sverige, UK och Polen för leveranser till Österrike. Jag tror mer på att något är knasigt.
 
Jag har tre alternativ för leverans och 10 för fakturering. Verkar inte rimligt att det ska vara stor efterfrågan på att betala från Sverige, UK och Polen för leveranser till Österrike. Jag tror mer på att något är knasigt.
Jag är så förvirrad att jag inte ens vet vad jag heter längre ungefär:D Dumma grötsida. Hade lyckats få in min voucher på 10 e och allt. Muttermutter.
 
Maila dom! Det kanske kan leda till en lösning (och borde funka även på engelska)
musöliykugf.png

Med tanke på denna översättning är jag tveksam tyvärr :/ Sen att det gick att välja Sverige ändå:confused: Kanske någon rest sedan när de hade en svensk sida..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 272
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Fototråd del II
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp