Eluppvärmda vattenkoppar

simpan

Trådstartare
Är det nån som vet var man får tag i de eluppvärmda vattenkopparna som gör att man kan ha vatten ute till sina kusar året runt.

Har sett några bönder ha sådana i hagarna till sina kossor men vågar inte gå in och fråga. Bönder är ett farligt släkte.... ;)

Nån som vet var man får tag på dessa koppar och vad de kostar. Vill gärna ha dem i stallet också så behöver man inte oroa sig för att det ska frysa där heller, jag har gärna så kallt som möjligt i mitt stall.

Fråga på anläggningsutrustning istället. Tror du får fler svar där. :)

Liknande trådar

Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 151
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 497
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 466
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 821

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka