EM i hoppning 2021

Peders häst hoppar ju hela tiden bättre i slutet av banan. Trodde den skulle hoppa bättre från början nu när den redan gått en runda idag.
 
Otroligt välförtjänt topptrio! Thieme verkar vara så oerhört sympatisk och ödmjuk som person! Trevlig ridning och väldigt fin häst. Fuchs och Fredrikson får man ju lyfta på hatten för. Otroliga häst- och tävlingsmänniskor.
 
Ja, jättesynd om grekiskan men hon sa ju att det skulle gå dåligt när hennes pappa kom dit. Men med lite distans tror jag nog hon är väldigt nöjd.
 
Alltså, största respekt för Ioli Mytilineou. Att komma in som debutant på seniornivå, göra en så oerhört stark insats genom hela tävlingen, och sedan när det blir fel fokusera på hästen, det tycker jag bådar gott för framtiden. Print från precis efter att hindret: så snart hon rätat upp sig och fått stopp böjer hon sig fram och klappar hästen på halsen.

Det här är en kvinna som jag vill se mer av!
 

Bifogade filer

  • 1630866036439.png
    1630866036439.png
    1,8 MB · Visningar: 55
Alltså, största respekt för Ioli Mytilineou. Att komma in som debutant på seniornivå, göra en så oerhört stark insats genom hela tävlingen, och sedan när det blir fel fokusera på hästen, det tycker jag bådar gott för framtiden. Print från precis efter att hindret: så snart hon rätat upp sig och fått stopp böjer hon sig fram och klappar hästen på halsen.

Det här är en kvinna som jag vill se mer av!
Jag tycker det var så himla fint! Det borde vara självklart men är ju tyvärr inte det.
 

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
27 304
  • Artikel
Hästnyheter Det är dags för EM i hoppning i Milano. Sverige kommer med fem ekipage och tävlingarna sänds i SVT. Här är allt om EM i Milano 2023.
Svar
0
· Visningar
262
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är en intensiv tävlingsperiod just nu, där de internationella mästerskapen avlöser varandra. Nästa vecka väntar ett spännande EM i...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Direkt efter guldyran och att EM i hoppning avslutas i italienska Milano är det dags för dressyrryttarna att gå in i mästerskapsbubblan...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp