Emelias hästar utsattes för sexuellt övergrepp

I förra veckan fick Emelia Kosel, 31, veta att hennes hästar var på rymmen. När hon kom till stallet förstod hon att de hade utsatts för ett sexuellt övergrepp, skriver Dagens Vimmerby.
– Det är för jävligt. Jag förstår inte hur man kan göra något sådant, säger hon till Aftonbladet.
 
Han måste ha varit riktigt desperat som inte nöjer sig med att runka till porrfilm.

Polisen lär väl lägga ner.. som de sa, det är ju känsligt ämne, så bättre att tysta ner det
 
I förra veckan fick Emelia Kosel, 31, veta att hennes hästar var på rymmen. När hon kom till stallet förstod hon att de hade utsatts för ett sexuellt övergrepp, skriver Dagens Vimmerby.
– Det är för jävligt. Jag förstår inte hur man kan göra något sådant, säger hon till Aftonbladet.

Borde finnas dna i kondomerna..
Enklare att lägganer än att söka förövaren- inte klokt!
 
Borde finnas dna i kondomerna..
Enklare att lägganer än att söka förövaren- inte klokt!
Fast det går inte att förutsättningslöst spåra en person via DNA. Det är i princip bara dömda och redan misstänkta som finns registrerade, vi har ju inget nationellt heltäckande DNA-register. Dessutom går det knappast att binda en person till gärningen bara genom en DNA-träff från en kondom.
 
Dessutom går det knappast att binda en person till gärningen bara genom en DNA-träff från en kondom.

Precis och dessutom verkar detta med att hon sett glidmedel och andra tecken på övergrepp inte kunna styrkas av veterinär??, det är väl prio ett att ta ut ett sakkunnigt vittne som både kan dokumentera de tecken på övergrepp som finns samt att undersöka hästen så det inte finns någon annan skada.
 
Borde finnas dna i kondomerna..
Enklare att lägganer än att söka förövaren- inte klokt!


Hon menar att alla stona hade tecken på att något hänt.
Det måste såklart gå o dokumentera.
Jag undrar också hur hingsten uppförde sig när han kom ut lös bland stona, eller om han gick ihop med dem och alla var dräktiga?? men det tror jag inte då hade det stått i artikeln.
 

Liknande trådar

Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 618
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 359
Senast: Bulldoozer
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 010
Senast: mars
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
822

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Burkfisk
  • Sytråden del 4
  • Dasspapper

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp