Bukefalos 28 år!

Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

Tänkte att jag skulle ha större chans att lura Q än Paddi :angel: TLV och Fio kunde jag ju inte käka. Sen vet jag inte riktigt vad som hände när jag valde Mirtai istället :p
 
Men Q - man skriver aldrig att man är helt säker på att ngn är ond el god om man inte har bevis för........ :banghead:

Inte ens jag skrev ut att jag var bombsäker på Mirtai även fast jag visste hennes roll, jag lindade in det så det inte skulle bli helt obvious.....:angel:
ja jo men det var precis som jag sedan skrev i mitt förtydligande jag hade bråttom och hade en tid att passa.... ( och nej jag hade INTE fått stekpannor i huvudet av LL när jag skrev det, men jag insåg att det kunde jag ha fått )
 
Och ni skulle sett hur stolt jag var över att jag skickade extrarösten till @cirkus . Superb känsla. När jag sen skulle tvinga någon att rösta så kände jag mest för att ge lite payback för rösterna @Paddington och @Mirtai . Även om jag just då, EFTER att jag blev lynchad, fattade att ni var tvillingar. Segast i stan... verkligen.

Kära Q fick ju extra rösten andra gången när jag kunde ge bort den iallafall ;)
 
Och ni skulle sett hur stolt jag var över att jag skickade extrarösten till @cirkus . Superb känsla. När jag sen skulle tvinga någon att rösta så kände jag mest för att ge lite payback för rösterna @Paddington och @Mirtai . Även om jag just då, EFTER att jag blev lynchad, fattade att ni var tvillingar. Segast i stan... verkligen.

Kära Q fick ju extra rösten andra gången när jag kunde ge bort den iallafall ;)
fast den fick jag först men den togs tillbaka- antagligen av en lekteknisk sak. Och jag antog att det hade med när Kommandoran tog bort dina grejer? Därför jag snurrade in mig i när allt skulle kunnat ha hänt....
 
fast den fick jag först men den togs tillbaka- antagligen av en lekteknisk sak. Och jag antog att det hade med när Kommandoran tog bort dina grejer? Därför jag snurrade in mig i när allt skulle kunnat ha hänt....

Jag använde hyssen i följande ordning
- Förhäxning (av mig själv), blev effektiv till DL2 när MikaTela lynchades
- Extra röst till Cirkus
- Extra röst till mig själv
- Tvinga Mirtai att rösta på Paddington
- Extra röst till Quarter

:P
 
Paddis kom på att jag gjort ett stort misstag.

I andra lynchen så hade @Ferrari förhäxat sig själv och röstade på MikaTela. På mågot vis vände jag på det och drog bort en röst från Q trots dubbelt och trippelcheck. Hade jag stuntat i att kolla upp så hade det blivit rätt :(.

@quarter4ever skulle egentligen ha åkt vid den lynchen och inte @MikaTela

Jag är ledsen för misstaget och hoppas ni hade kul ändå.

Förlåt :(
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp