Bukefalos 28 år!

Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

Paddis kom på att jag gjort ett stort misstag.

I andra lynchen så hade @Ferrari förhäxat sig själv och röstade på MikaTela. På mågot vis vände jag på det och drog bort en röst från Q trots dubbelt och trippelcheck. Hade jag stuntat i att kolla upp så hade det blivit rätt :(.

@quarter4ever skulle egentligen ha åkt vid den lynchen och inte @MikaTela

Jag är ledsen för misstaget och hoppas ni hade kul ändå.

Förlåt :(

ingen fara - det kan hända den bästa... och har gjort det med :angel:

Det går bara å spekulera om hur leken sett ut om Q lynchats, jag är iaf glad att hon inte hann spränga 500inläggsvallen - trodde ett tag hon var efter ngn form av inläggsrekord...........:angel::p:laugh:
 
Och ni skulle sett hur stolt jag var över att jag skickade extrarösten till @cirkus . Superb känsla. När jag sen skulle tvinga någon att rösta så kände jag mest för att ge lite payback för rösterna @Paddington och @Mirtai . Även om jag just då, EFTER att jag blev lynchad, fattade att ni var tvillingar. Segast i stan... verkligen.

Kära Q fick ju extra rösten andra gången när jag kunde ge bort den iallafall ;)
ledsen Ferrari :cry:

:heartheart:heart
 
För övrigt att om Artline inte hade hoppat av så var min och Mirtais tanke att vi skulle försöka få en av oss lynchad så vi fick ta del av infon från goda lyan - jag var faktiskt beredd att rösta på Mirtai efter hennes förtrollade röst på mig :p. Men med Artlines avhopp så kom vi fram till att det blev för liten marginal så vi skippade den idén....
 
Tack alla för en rolig lek!:bow:
Nöjd med mina första två påståenden, MikaTela och Q - det tredje... Tja. Vi kan ju säga att jag velade lite där.

Gick från Ferrari till fio, till Paddi, till Mirtai, till Paddi, till cirkus... :banghead::arghh::meh: :laugh:
 
Ännu en som roade mig med sina tankar :heart
Alltså, jag var tvungen att gå tillbaka och kolla... Såhär obeslutsam var jag:

  • Mitt påstående:
    Jag vet att Artline är ond

  • Nä.
    Det blir
    Jag vet att Ferrari är ond

  • Oki...
    Jag har ändrat mig igen...
    jag vet att mirtai är ond
  • Kan hända att jag ändrar mig igen... :p

  • jag vet att Paddington är god
    Så, nu har jag snart rabblat upp varenda levande spelare...

  • Återstår att se om jag ändrar mig igen... :p

  • :angel:
    jag vet att fio är ond
  • Äh, jag ändrar mig igen.
    Jag vet att Paddington är ond
    (för jag vet ärligt inte vem tusan jag ska påstå ngt om, men Q verkar hinta om att hon vill veta vart Paddi står, så då ska hon få det :))

  • Eller??
    :banghead::banghead::banghead:
    Nä, Paddi borde faktiskt vara god - eller?:arghh:
    Jag vet att cirkus är ond
    (nu inväntar jag DL innan jag postar, så kan jag inte ändra mig igen:cool:)

Och så nästa kväll:
Jaha... vad ska jag påstå inatt då?
(tror jag blir käk, men...)
Lobelia svarar:
Ingenting, läs din roll ;)

Ja, just det - emil satt ju i snickerboa...




Så går det när man jobbar natt och går runt och tänker på ulvlekar...:rofl::rofl::rofl:
 
well hon fick iaf garanterat raden om att MikaTela var siad - eller hur @TeamLundVer
:angel:
ja.
och att cirkus blev käkad första natten

sedan blev det lite sämre info...

Ängeln skyddar Cirkus
Amerikasekten käkar Jfrelin

Amerikasekten käkar Cirkus
Cirkus lägger sin extra röst på Artline.

Emil har förtrollat Mirtai att teoria och rösta på Paddington

Emil skickar extraröst till Q
 
Emil har förtrollat Mirtai att teoria och rösta på Paddington
Att jag inte fattade det när du skrev något i stil med att jag bara vet det ....:banghead:
Ang att Mirtai nog var god
Jaja sorry för trögheten:angel:
(Var det du som tyckte jag var en skicklig spelare ???;) Sa ju det- det är jag inte :rofl: )iaf är jag lättlurad ( bolllen__ heter numera djävla bollen__- sagt med kärlek dock :love:)
 
Och ni skulle sett hur stolt jag var över att jag skickade extrarösten till @cirkus . Superb känsla. När jag sen skulle tvinga någon att rösta så kände jag mest för att ge lite payback för rösterna @Paddington och @Mirtai . Även om jag just då, EFTER att jag blev lynchad, fattade att ni var tvillingar. Segast i stan... verkligen.

Kära Q fick ju extra rösten andra gången när jag kunde ge bort den iallafall ;)

Och jag använd den på Artline :banghead:
Tur att hon inte åkte i den lynchen!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp