Bukefalos 28 år!

Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

Paddis kom på att jag gjort ett stort misstag.

I andra lynchen så hade @Ferrari förhäxat sig själv och röstade på MikaTela. På mågot vis vände jag på det och drog bort en röst från Q trots dubbelt och trippelcheck. Hade jag stuntat i att kolla upp så hade det blivit rätt :(.

@quarter4ever skulle egentligen ha åkt vid den lynchen och inte @MikaTela

Jag är ledsen för misstaget och hoppas ni hade kul ändå.

Förlåt :(
kram
alla gör misstag men jag hade kul iaf :)
Men sedan vet jag inte hur mycket det hade gynnat onda sidan om jag rykt då iom att så många röstade på mig då....
 
kram
alla gör misstag men jag hade kul iaf :)
Men sedan vet jag inte hur mycket det hade gynnat onda sidan om jag rykt då iom att så många röstade på mig då....
Det är helt omöjligt att sia om hur det gått. När @Paddis påpekade så sade jag tvärsäkert att jag gjort rätt, gick tillbaks och kollade och insåg först då misstaget.
 
Korrekt jag höll på att glöma kommandoran.
för visst fattade jag dig rätt att kommandoran tog bort hela förmågan så den inte kunde användas igen? Jag trodde så iaf , på det du skrev då. och därför fick jag rätt i cykeln sas på förtrollningen.... men sedan blev jag förvirrad när paddis skrev att det var 4 i rad som gällde och trodde jag fattat fel...
 
.
för visst fattade jag dig rätt att kommandoran tog bort hela förmågan så den inte kunde användas igen? Jag trodde så iaf , på det du skrev då. och därför fick jag rätt i cykeln sas på förtrollningen.... men sedan blev jag förvirrad när paddis skrev att det var 4 i rad som gällde och trodde jag fattat fel...
Nej, kommandoran tog bort förmågan just den gången.
 
den där jäkla Q.... kan jag få låna stekpannan @TeamLundVer? :idea:
0072cdf9-27c8-4417-ac06-acefa5464e95.jpg

Vassego
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp