Empathy collar

F

Fjunet

Pga platsbrist på min kuses bog så letar jag mig fördärvad efter en såkallad empathy collar i svart läder, storlek minishetland. Är det någon som vet var det finns? :confused: OM det ens finns.
 
Sv: Empathy collar

Anatomisk sadelgjord? :rofl:

Börjes har ju komfortabel "brösta" sk French Collar! :)
6085.jpg


Kollat cliffords?

Hör efter med en sadelmakare!
Tror nog du får måttbeställa för bästa passform!
Minilokor? Hitta en skickare! :)

/Lisa
 
Senast ändrad:
Sv: Empathy collar

Cliffords har ju bara i syntet...

Börjes finns bara i storlek shetland. Då drunknar han nog.
 
Sv: Empathy collar

Har oxå tittat på selen som cliffords har... vill gärna ha i läder och hade en sån tur att min kompis som går tärnsjös sadelmakeriutbildning skall göra en sele som arbete som jag får köpa. får designa den hur jag vill! :-) Annars hade jag nog köpt den selen från cliffords...tycker den ser fin ut trots syntet
 
Sv: Empathy collar

Selen är fin, men jag tror inte att det hade blivit så snyggt att ha en brösta i syntet och resten av selen i läder. En sele helt i nylon vill jag inte ha, jag är nöjd med min sele i övrigt.
 
Sv: Empathy collar

kan förstå det... håller med att det inte blir snyggt att ha både läder och syntet...
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 161
Hästmänniskan Innan jag tar det stora beslutet att köpa min första egna häst tänkte jag att det vore en god idé att först hyra en häst från ett...
Svar
11
· Visningar
1 732
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
5 794
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag skulle behöva en ny stalljacka inför vintern och funderar över var jag ska leta för att hitta en som funkar när man ser ut som en...
2
Svar
22
· Visningar
2 201
Senast: minimal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp