En alldeles vanlig hjälm!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Minime
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 174
M

Minime

Finns det inga sådan längre?! :crazy:

Har lite smått börjat titta efter en ny hjälm då nuvarande har för många år på nacken... men det jag vill ha är en alldeles vanlig svart eller (helst) mörkbrun sammetshjälm, Som denna. som jag har nu. Men jag hittar inget... det är bara ventilation hit och dit, dom här "plattorna" framtill och sån här vadderade remmar runt öronen. Och förlåt, men jag vill inte ha sånt! :cool:

Är hela ryttarvärlden så sålda på dessa nya hjälmar så det inte finns annat att få tag på? Vars kan jag leta?!

Sv: En alldeles vanlig hjälm!

Jag vet att b*rjes säljer sådana.

:o jag hade glömt bort att dom fanns öht!
Tack!
--

Dom hade tyvärr ingen brun, men en del andra alternativ...

Senast ändrad av en moderator:

Hippsonshopen har en traditionell sammetshjälm som finns i bl.a. brunt.

Var in där senast igår och här har dom iaf inga... blir det mer "seriöst tittande" får man väl höra om dom kan ta hem från nån dist.

Liknande trådar

Utrustning Ursäkta om jag ställer världens dummaste fråga, men jag håller på och letar ny hjälm då den nuvarande har varit med några år för länge...
Svar
4
· Visningar
759
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den... 2 3
Svar
47
· Visningar
10 687
Senast: Askur
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 983
Senast: Salinero
·
N
Träning Hela historian: Köpte honom som "problemhäst" - när han kom så var han så mager att revbenen syntes med alldeles tuffsig päls och nervös...
Svar
18
· Visningar
4 033
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka