En ask, en knapp och en 50-öring...

gadriel

Trådstartare
... kan man roa sig med en lång stund...

goja6.jpg

goja8.jpg

goja7.jpg

goja10.jpg

goja9.jpg

Sparris-soppa är gott...

goja4.jpg

goja5.jpg

Sv: En ask, en knapp och en 50-öring...

Åh, vilken liten raring! :love:

Åååååh hur söt som helst!!! :love:

Visst är hon söt, smälte till en våt fläck när jag såg henne första gången och det var omöjlgit att sluta tänka på henne så till slut så fick jag mamma och pappa ill att köpa henen i för tidig julklapp :)

Hon är verkligen söt :D Hon kanske kan bota min fågelrädsla ;)
Kram

Nu sitter hon och gnager sönder mina ritpapper och ser skitnöjd ut :mad: :D :D

Värkligen fin! Hon ser så snäll och söt ut. Inte sådär läskig och elak som fålarbrukar se ut.

Värkligen fin! Hon ser så snäll och söt ut. Inte sådär läskig och elak som fålarbrukar se ut.

*skrattar* Verkar råda en fågelskräck bland halva sveriges befolkning :D Jag och Ofelia får väl försöka ändra på det för hon är lika snäll och söt som hon ser ut ...än så länge iaf ;)

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 204
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: Bison
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: Ketrawzc
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 954
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025