En bra hjälm?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 1 809
Sv: En bra hjälm?

Nu är hjälmen köpt och det blev en likadan som jag hade förut efter att ajg disskuterade saken med en jag känner som är rätt så duktig på sånna där säkerhets prylar/hjälmar!

En Euro Lite, marinblå, hade en två färgad förut men nu tog jag den enfärgade för den var nån hundrin billigare!Så fick jag råd till ett hackamore också!:bump:

Varför dessa :smirk:?Det är väl ändå upp till mig om jag rider eller inte rider på några dagar, vare sig med eller utan hjränskaning?:confused:
Sen tycker jag inte om att låna andras saker man vet aldrig hur andra sköter sina grejer om de är hela osv.

Okej, men jag lånar hellre än att inte rida min häst :smirk: . (:angel: )

Även om du har hjärnskakning?
Känns ju bättre att hålla sig på marken då, måste hästen röra på sig finns det ju andra sätt att lösa det på.

För övrigt så kan vi ju be moderatorn stänga denna tråden för trådskaparen har ju köpt ny hjälm nu och de senaste inläggen (inkl. mitt) är totalt onödiga.

Vilken trist inställning du har....
Du verkar så fruktansvärt nedlåtande, jag har haft hjärnskaningn vilket man inte ska rida med och hästen mår inte dåligt av att inte bli riden på några dagar så jag fattar inte grejen.Sen ska man inte bara låta hästen stå för att man är lat, då ska man inte ha häst men är man sjuk eller har andra förhinderar av något slag så är mat, vatten och ren box viktigare än ridning.

Ja men vi disskuterar ju iallafall, även om det inte handlar om hjälmen längre;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år... 2
Svar
28
· Visningar
4 362
Senast: monster1
·
Utrustning Jag har sökt och hittat en del äldre trådar men det kommer ju nya hjälmar hela tiden (om jag har missat någon hyfsat färsk tråd så säg...
Svar
14
· Visningar
3 950
Senast: Modest
·
Hästmänniskan Jag är osäker på om tråden ligger rätt, men eftersom detta främst handlar om mig som person och inte direkt om hästar egentligen så får... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 357
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 925
Senast: Dino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka