En dum fråga men ändå....

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Sissan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 655
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Sissan

De här garantidagarna på hela 60kr om dan som man lever så flådigt på...:cool: Kan man ta ut de på bägge barna samtidigt/samma dag? Jag menar det vore ju nästan ännu flådigare att få 120kr om dan, tänkte att jag skulle kunna köpa en ny bil kontant då..:D

Sv: En dum fråga men ändå....

Tror faktiskt att man kan det, dagarna tillhör ju barnet och inte föräldrarna...

Sv: En dum fråga men ändå....

Nej men två föräldrar kan ta ut för två barn;) på samma gång
Och då kan du köpa en bil kontant :angel: om du är riktigt sparsam och duktig och har tillräckligt många barn;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 022
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 946
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 420
Senast: Raderad medlem 147980
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 680
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka