Bukefalos 28 år!

En eller två strykningar, latex

escodobe

Trådstartare
Jag har just målat min tapet/lackade tapet med ett lager latexfärg, Jag har inte sett det i dagsljust, men som det ser ut nu så ser det så jämnt och fint ut att jag kanske inte behöver stryka två gånger. Eller borde jag göra det bara "för att vara på den säkra sidan"?
 
Sv: En eller två strykningar, latex

Gissa vilken syn jag fick nu :rofl:

Nä jag har inte alls udda fantasi ;)
 
Sv: En eller två strykningar, latex

Blir det värre när jag berättar att jag är en så hopplös målare och att jag ine har några slit och slängkläder - så jag har helt enkelt målat om köksväggen naken?
 
Sv: En eller två strykningar, latex

Bilder, bilder, bilder... hihi skojade bara! Min erfarenhet är att det blir mycket bättre av att måla två gånger. Färgen får sin rätta karaktär och blir fyllig och jämn. Ska upp och måla min nybyggda "walk in closet" (nöjd :angel:) för andra gången... Kanske ska överraska sambon med nakenmålning... :o
 

Liknande trådar

Fritid Vi planerar att dra med familjen (två föräldrar med två vuxna barn) till Island, denna gången med båt. Vi funderar nu på att åka under...
Svar
16
· Visningar
1 043
Senast: Stinaelin
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
907
Senast: Bison
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 981
Senast: Enya
·
Hemmet Jag köpte mig två stolar och ett litet balkongbord för några hundralappar i dag. De är som synes begagnade och behöver ju lite kärlek...
Svar
9
· Visningar
927
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp