En eller två strykningar, latex

escodobe

Trådstartare
Jag har just målat min tapet/lackade tapet med ett lager latexfärg, Jag har inte sett det i dagsljust, men som det ser ut nu så ser det så jämnt och fint ut att jag kanske inte behöver stryka två gånger. Eller borde jag göra det bara "för att vara på den säkra sidan"?

Sv: En eller två strykningar, latex

Blir det värre när jag berättar att jag är en så hopplös målare och att jag ine har några slit och slängkläder - så jag har helt enkelt målat om köksväggen naken?

Sv: En eller två strykningar, latex

Bilder, bilder, bilder... hihi skojade bara! Min erfarenhet är att det blir mycket bättre av att måla två gånger. Färgen får sin rätta karaktär och blir fyllig och jämn. Ska upp och måla min nybyggda "walk in closet" (nöjd :angel:) för andra gången... Kanske ska överraska sambon med nakenmålning... :o

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 363
Senast: Johanna1988
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
720
Senast: Myzan87
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 255
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka