En eloge till Gunnar!

Ragatan

Trådstartare
306p.jpg


Den här gången har du verkligen lyckats med uppdateringen av Bukefalos.

De flesta funktionerna har blivit mycket bättre och vissa är helt emineta, tänker då närmast på inläggslängden och nya inlägg. :bump: :devil: :bump: :devil: :bump:

:bow: :bow: :bow: Verkligen bra jobbat, Gunnar! :bow: :bow: :bow:
 
Sv: En eloge till Gunnar!

Jag håller med! Det känns lite ovant och det tar nog ett tag att vänja sig. Men det känns som att det mesta blir bättre. Man får prova sig fram lite.

Aha :idea: Nu förstår jag vad Guidad metod och Utökad metod och stäng-märke-knapparna i redigeringsfönstret innebär. (Passade på att prova lite till. ;) ) Redigeringen fungerar mycket bättre i det här forumet. :)
 
Sv: En eloge till Gunnar!

Aha Nu förstår jag vad Guidad metod och Utökad metod och stäng-märke-knapparna i redigeringsfönstret innebär.

Du som kommit på det kanske kan förklara det för mig? :confused:
 
Sv: En eloge till Gunnar!

Jag är nöjd! Gunnar du é bäst!

Det tar lite tid att lära sig alla funktioner men jag tror det här kommer bli trevligt! :)
 
Sv: En eloge till Gunnar!

Formosus skrev:
Du som kommit på det kanske kan förklara det för mig? :confused:

Om du använder Guidad metod och klickar på till exempel B för att få fetstil så får du ett nytt fönster där du få mata in den text du vill ska vara fet. Om du använder utökad metod skrivs istället [ B ] i texten, och du får själv se till att stoppa dit slutmärket [ /B ] när den feta texten ska sluta. Om du klickar på någon "Stäng märke"-knapparna stoppas slutmärket in automatiskt.

Men det bästa är att man i efterhand kan markera text och klicka på någon av formatterningarna, så sätts märkena runt just detta. Det kunde man inte göra i det gamla forumet.
 
Sv: En eloge till Gunnar!

Jag håller med! :bow: Jag tycker det är jättebra!
 
Sv: En eloge till Gunnar!

Håller också med. Blev lite paff och vilsen till en början, och har ännu inte kommit på allt, men det blir nog bra! :bow:
 
Sv: En eloge till Gunnar!

Jag hänger med och bugar mig i vågen!!! Jag gillar detta!! Visst finns det småsaker som man inte lärt sig än, men det kommer!! Förändring är nyttigt, då får hjärnan arbeta lite för en gångs skull!!!!

Så, till Gunnar och alla andra som genomfört denna fina förändring:
:bow: Och en stoooor puss i pannan! :banana:
 
Sv: En eloge till Gunnar!

Jag instämmer! :bow:

Tusen röda rosor till Gunnar :banana:
 
Sv: En eloge till Gunnar!

Tycker också detta verkar bra. Fast det tar ju lite längre tid innan man vant sig. Men det gör inget. Bra jobbat Gunnar :banana: :bow:
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 998
Senast: LiviaFilippa
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 373
Senast: cili
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
613
Senast: valy
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
572
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp