En fråga såhär i deklerationstider...

Ticka

Trådstartare
Förstår inte varför en (igen...) blev sittande med deklarationen såhär näst sista dagen...:meh:
Fler som väntat till sista stund...? :angel:

Jag har haft en snickare här hemma och nu när jag tittar i de förtryckta uppgifterna så stämmer inte totalsumman för anmält ROT-avdrag. Han har missat att anmäla avdrag för sista fakturan. På fakturan jag betalade var avdraget redan gjort, så om jag fattat det rätt så är det snickaren som inte skickat in pappren till Skatteverket? Stämmer det? Ska jag få betala mer för arbetet för att han inte anmält till Skatteverket eller ska han stå för det?
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
2 879
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi I år är det första gången jag ska göra avdrag på deklarationen för bilresor till och från jobbet. Har varit inne på skatteverkets...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: iNHALE
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 108
Äldre Okej, rörig historia (som kanske borde ligga på hästforumet någonstans egentligen? Moderator får gärna flytta isåfall!) men hang in...
Svar
19
· Visningar
2 610
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp