JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
En häst död och tre skadade- ägare anmäls för djurplågeri
(Nerikes Allehanda)
En häst död och tre skadade- ägare anmäls för djurplågeri En hästägare i Sydnärke misstänks för djurplågeri efter att en av hästarna hittats död i en hage under söndagseftermiddagen. Tre andra hästar fanns i hagen och enligt polisens anmälan var även de i dåligt skick. Det var vid 17-tiden på...
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Tre hästägare i Vingåker har nu dömts för djurplågeri efter att en allvarlig vanvård av deras hästar avslöjats. Vid en kontroll fann...
Hästnyheter
Ett par döms för djurplågeri efter att förbipasserande larmat om en död häst som legat i en hage. I samma hage gick även en annan häst...
Hästnyheter
För en vecka sedan hittades en död häst med vad som beskrevs som stickskador på kroppen i en hage på Alnö utanför Sundsvall. Polis och...
Hästmänniskan
Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Guldfasanerna
Övr. Djur Herrejösses att jag inte hittat den här tråden innan, perfekt sträckläsning nu när jag är förkyld. Och bara lite väl farlig läsning med...
WildHorse
36 minuter sedan
Svar: 1 534
Visningar: 131 569
Djur
Akvarietråden V
Övr. Djur Hittade precis ena knorrguramin död :( Vet inte alls varför. Är lite rädd att de inte får i sig tillräckligt med mat eftersom de är så...
Red_Chili
41 minuter sedan
Svar: 1 387
Visningar: 41 204
Djur
Valp 2025
Övr. Hund (Ignorera hur skitig han är, han ska duscha idag) Han är så duktig mitt i stan. Inte stressad alls av alla människor, bilar...
geting
Idag kl 08:56
Svar: 884
Visningar: 62 056
Hund
Säkra och bra stigbyglar
Utrustning Jag har också Ophena och kan inte komma på några säkrare. Haft mina sen de lanserades :)
Blyger
2 minuter sedan
Trött på bete
Gnägg Vande ni in ponnyn på gräs innan ni släppte på bete?
Troligen är han väl bara trött, men en ponny skulle jag inte släppa utan invänjning.
Capybara
20 minuter sedan