Bukefalos 28 år!

En liten fundering...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jenny85

Trådstartare
... är säkert jätteolika, men ungefär när brukar illamåendet komma när man är gravid? och när brukar mensen upphöra (om den gör det)? :smirk:
 
Sv: En liten fundering...

mensen brukar inte komma alls om du är gravid ;) endel har dock småblödningar till och från... har det gått mer än 2 veckor sen din ägglossning och mensen inte dykt upp kanske du bör testa dig.... illamåendet kommer väll i regel i vecka 7, men jag mådde illa redan en vecka efter ägglossning... alltså alldeles i början.... hade inte ens gått in i vecka 4.... *fniss*
 
Sv: En liten fundering...

Känner jättemånga som har sin mens genom hela sin graviditet, eller väldigt länge i alla fall. Speciellt om man äter p-piller för då är det ju pillrena som framkallar en blödning...

men hur tidigt kan man testa sig då?
 
Sv: En liten fundering...

du kan testa då du ska ha din mens.... alltså om du har en normal cykel så 28 dagar från första mensdagen till nästa första mensdag.... haha förstod du.... så räkna med ca 28 dagar från förra gången du fick mens å så testar du....
 
Sv: En liten fundering...

men jag som ha p-stav och ändå vill testa mig hur gör jag? Jag har ju verkligen ingen regelbunden mens?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Men den landade här tillslut. Födde barn i oktober -23. Mensen kom tillbaka efter...
Svar
2
· Visningar
244
Senast: annersia
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 397
Senast: Manji
·
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 069
Senast: MML
·
Gravid - 1år Hej! Vi har ju inga barn, men många funderingar. Lite spinoff på FL-tråden, hur har ni gjort och hur är det vanligast att göra med...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 875
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp