Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
mensen brukar inte komma alls om du är gravid endel har dock småblödningar till och från... har det gått mer än 2 veckor sen din ägglossning och mensen inte dykt upp kanske du bör testa dig.... illamåendet kommer väll i regel i vecka 7, men jag mådde illa redan en vecka efter ägglossning... alltså alldeles i början.... hade inte ens gått in i vecka 4.... *fniss*
Känner jättemånga som har sin mens genom hela sin graviditet, eller väldigt länge i alla fall. Speciellt om man äter p-piller för då är det ju pillrena som framkallar en blödning...
du kan testa då du ska ha din mens.... alltså om du har en normal cykel så 28 dagar från första mensdagen till nästa första mensdag.... haha förstod du.... så räkna med ca 28 dagar från förra gången du fick mens å så testar du....
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Trädgård & Växter Inte trädgård men en växt! Jag har fått ålderstecknet - ta stickling, så jag har klippt av två ”grenar” av min monstera de har nu varit...
Hundavel & Ras När vi köpte vår blandis, vilket då var just ett snabbt spontanköp pga vi insett att vi måste ta bort dåvarande hunden, så läste jag på...
Hästhantering Har aldrig haft några problem med storlekarna ihop.
Dom små jag har haft har hållit den stora jobbiga unghästen ifrån sej och sagt nej...