JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vad är det fårens läte heter nu igen?
Jag skulle just säga till en att grannens får förde ett för jävligt oväsen på dagarna och det enda jag kom på var att de "bäade", och det låter ju inte alls bra.
Det står fan helt still på hjärnkontoret nu alltså.
Sv: En mycket viktig fråga.
Heter det inte typ bräk?
Eller jag vet inte.. och jag vet inte hur man böjer det
"bräkte"?
Sv: En mycket viktig fråga.
Joo, klart det är bräkte det heter! Tack!
Övr. Djur
Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Dagbok
Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Övr. Katt
Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Relationer
Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag stod klockan på 02.45, tidig uppstigning för årets första skyddsjakt på gås!
Trots de senaste dagarnas regn fick vi en fantastiskt...
AraSlei
18 minuter sedan
Svar: 1 385
Visningar: 84 845
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Behövde inte oroa mig :D Valp hade superfin kontakt med mig och tog belöning :heart
Luzzan
Idag kl 12:13
Svar: 975
Visningar: 71 456
Hund