En obeskrivlig längtan

Har inte hunnit packa i några nya lådor sen jag var i lägenheten igår. Fick lite ångest över att jag inte hunnit (försöker liksom klämma in den här flytten i mitt redan fullmatade liv), men sen kände jag att jag skiter i det, jag åker till lägenheten ändå och bara är där lite.

Jag vill verkligen vara i min lägenhet hela tiden. Det går ju inte, allt som får livet att funka är kvar i stugan, inkl säng och mat. Men idag tänker jag köpa lite mat att fylla skafferi och kyl med. Sen ska jag bara glo på Netflix i min ”säng” som består av utemöbelns madrass. Längtar!

Synd bara att jag måste tillbaka till stugan halv nio, har kvällsfodringen i stallet.

Ska jag kanske flytta sängen i helgen ändå? Tänker att allt får lösa sig längs vägen…
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 189
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 468
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Min pappa har supit sen tonåren. Mamma har alltid städat efter honom. Han blev nykter för ca 15 år sen (han fyllde 80 idag) och det har...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: fijja
·
  • Artikel
Dagbok Inatt sov jag i lägenheten. Jag och en kompis flyttade alla stora grejer på dagen och jag körde transporten genom det smala området runt...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp