Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag är inte medveten om hur jag, vecka för vecka, blir mer och mer dyster och inåtvänd. Inte förrän en kollega påpekar det och jag inser...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Enya
·
Dagbok Jag minns att jag var nervös. Att flickan som borstade hästen verkade så kunnig och världsvan. Kanske var hon lite ledsen också, att...
Svar
3
· Visningar
772
Dagbok Idag fick jag tillträde till min nya lägenhet. Den är så fin, så fin. Jag blir så glad, bara jag slapp att flytta alla grejer. Men jag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 906
Senast: Nepenthe
·
Dagbok Jag insåg idag att jag inte har några drömmar längre. Inget att se fram emot eller längta efter. Såklart längtar jag efter att vara...
2
Svar
21
· Visningar
1 138
Senast: cassiopeja
·
Dagbok Idag för femton år sen köpte jag min tredje häst. Älskade Ariel, som egentligen inte ens var till salu. Vi har hunnit vara med om...
Svar
3
· Visningar
1 849
Senast: pannkaka
·
Dagbok Alltså! :love: Har ni sett nåt så sött?
Svar
9
· Visningar
1 088
Senast: Habina
·
Dagbok Som om allt som kunde gå fel inte redan gör det, så upptäckte jag precis av en slump att adressändring inte gjort sitt jobb. Jag får...
Svar
10
· Visningar
746
Senast: Keb71
·
Dagbok Inatt sov jag i lägenheten. Jag och en kompis flyttade alla stora grejer på dagen och jag körde transporten genom det smala området runt...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Habina
·
Dagbok Har inte hunnit packa i några nya lådor sen jag var i lägenheten igår. Fick lite ångest över att jag inte hunnit (försöker liksom klämma...
Svar
0
· Visningar
531
Senast: Habina
·
Dagbok Jag är så glad, så glad. De senaste fem åren har jag hyrt mitt boende, men nu slog jag till och köpte en helt ljuvlig lägenhet. Den har...
2
Svar
22
· Visningar
2 277
Senast: Habina
·
Dagbok Nu har Ariel (mitt sto som fick föl i april) gått ur den höglakterande fasen. Visst krävs det fortfarande mer foder än när hon är...
Svar
10
· Visningar
1 041
Senast: corzette
·
Dagbok Jahapp… Var på min första mammografi för en vecka sedan. Nu har jag fått tid för mer undersökning. Besöket ska ta en timme! Dessutom...
Svar
19
· Visningar
3 712
Senast: Kilauea
·
Dagbok Idag var sista dagen jag red min häst på minst ett halvår. Jag begriper inte hur jag ska palla att inte rida. Samtidigt känns det...
Svar
15
· Visningar
1 063
Senast: Habina
·
Dagbok Fasiken vad jag inte hittade nån bra rubrik… Idag kom min nya mascara och eyeliner. Jag kommer inte ihåg när jag rensade ut allt smink...
Svar
1
· Visningar
450
Senast: Habina
·
Dagbok Jag fattar inte att det redan gått två år sen jag släppte taget om världens busigaste drummel till häst. Efter så många skador och...
Svar
6
· Visningar
853
Dagbok Jag brukar få så kloka tankar från er andra när jag skriver, så det får bli ett litet dagboksinlägg. Det är säkert en kombination med...
Svar
17
· Visningar
1 043
Senast: svea
·
  • Låst
Dagbok Jag har en längre tid tänkt ta paus från Buke. Jag märker att jag hänger här på tok för mycket, vilket gör att jag såklart lägger mindre...
Svar
0
· Visningar
745
Senast: Habina
·
  • Låst
Dagbok Idag fick jag en notis om att jag varit på buke i 15 år. Nu hade jag förvisso ett nick även innan dess, plus att jag hängde på stallet...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: Habina
·
  • Låst
Dagbok Så dök hon upp på Hästnet. Hästen med H. Hästen som stämmer in på pricken på vad jag skulle leta efter nästa gång jag köper häst. Men...
2
Svar
26
· Visningar
2 444
Senast: Habina
·
  • Låst
Dagbok Hopplöst. Har försökt sen 22, men just inatt verkar hjärnan inte vilja stänga ned sig. Börjar grubbla på om jag bör galoppera mera med...
Svar
1
· Visningar
473
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp