Bukefalos 28 år!

En rastråd till - aldrig en bc?!

Ja det är svårt att dölja! ;) Å när mallan väl gillar nån som hon gillar han, då är det inte dåligt!
Nää....det där är inte alltid en självklarhet!
Kan säga att det var nervöst när jag och sambon dejtade och vi skulle se om gammeltiken accepterade mitt skägg. Hon är....spartansk...med vänner. De finns. Men är få.
Men de är som limm på varandra!!!:love:
 
Nää....det där är inte alltid en självklarhet!
Kan säga att det var nervöst när jag och sambon dejtade och vi skulle se om gammeltiken accepterade mitt skägg. Hon är....spartansk...med vänner. De finns. Men är få.
Men de är som limm på varandra!!!:love:
Ja av det jag sett på insta så verkar de verkligen funnit varandra! :love: Så fint!

Och den nervösa känsla, känner igen det. Mallan kan antingen vara såhär eller helt rabiat, svårt att veta vad som kommer hända...
 
Jag har elever som tränar och tävlar aktivt på hög nivå inom bruks. De flesta vallar 1-3 gånger i veckan utan problem. Det är väl i grundfasen som det är viktigare med tät träning, för att bli av med hög aktivitetsförväntan osv.

Under lågsäsong nu så vallar mina kanske ett par dagar i veckan. Skulle jag dessutom sysselsätta dem med annat skulle de säkert vara nöjda med den nivån jämt. Fast de älskar ju när vi går till hagen, samma entusiasm om vi var där för en vecka sen eller bara fem minuter ;)

När jag läser detta så känns det ändå inte helt orimligt. :o Självklart en intensivare träning i uppstart men 1-3 ggr i veckan kanske ändå kan vara möjligt. Tål att funderas på! :p
 
Ja av det jag sett på insta så verkar de verkligen funnit varandra! :love: Så fint!

Och den nervösa känsla, känner igen det. Mallan kan antingen vara såhär eller helt rabiat, svårt att veta vad som kommer hända...
Lite typiskt våra raser. Det är ingen självklarhet att tycke uppstår :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Hund skulle passa om man har Border Collie, men skulle vilja ha en något mindre, lättsam hund som fortfarande vill hänga med på långa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 067
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 280
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar på det här med hund. Mer och mer önskar jag att jag hade en hund i mitt liv, jag ströläser lite trådar här på...
Svar
16
· Visningar
1 523
Senast: Lingon
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 997
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp