en sån som alla har...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ConnyPonny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 806
C

ConnyPonny

Är det nån som vet var man kan köpa Henri de Revel sadlar? Är ute efter en sån av den modell som alla b-ponnyryttare nästan har. :banana:

Sv: en sån som alla har...

HdR ingår i Ekohallens sortiment (i Halland och Skåne i alla fall, kan inte uttala mig om resten av landet).

Asså jag har gogglat och googlat men de verkar inte ha nån hemsida? Nån som vet om det har eller nån återförsäljare?

Haha nu vet jag vad det beror på! Jag har sökt på Henri de Revel men det heter ju Henri de Rivel
Shit vilken loser ja e!:D

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 158
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 331
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
770
Senast: jemeni
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
614
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023