En värld av träns!

isapersson

Trådstartare
Välden är som sagt full av träns av alla de slag.

Jag är på jakt efter ett svart träns med en bred, ganska platt, fodrad (svart foder, ej vitt) engelsk nosgrimma. Ej kandar, ej ryndsytt och ej achenrem.

Jag har letat överallt men jag kan inte hitta det rätta tränset. Vart finns det?

Har ni några funderingar eller åsikter? Tränset är till min pärlemovita hingst, visst skulle det inte passa med vitt foder, eller?

Tacksam för svar! :d
 
Sv: En värld av träns!

Om jag inte minns fel har Dyon ett sådant träns i någon av sina kollektioner! :)
 
Sv: En värld av träns!

Tänkte direkt på detta jag såg i Falsterbo från TEW. (Bild 11 om det inte kommer upp direkt) Visserligen aachenrem men det är ju enkelt fixat med en vass kniv ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 177
Utrustning Jag letar efter ett rundsytt träns till min häst men kan inte hitta något jag tycker är perfekt. Så nu ber jag om tips! Önskemål: Svart...
Svar
15
· Visningar
1 541
Utrustning Ursäkta alla trådstartar :o Men till frågan. Det här med nosgrimmor. Jag har inte direkt haft nån tanke bakom val av nosgrimma, annat än...
Svar
0
· Visningar
1 087
Utrustning Hej Letar efter mitt dröm träns men har inte hittat vad jag söker. Då vänder man sig till buke såklart! Det jag vill ha: Bred...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Equilina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp