Energi boost?

Savannah345

Trådstartare
Imorgon ska jag åka och hoppträna första gången på väldigt länga, mitt sto var inte jätta pigg idag och brukar för den delen inte vara de när de inte gäller hoppning. Har dock två stycken energy boosters jag undrar om man kan ge en av dem? isf när, innan man åker dit eller när man är på plats? Har inte gett nå sån innan. Eller ska man öka kraft fodret nu innan och på morgonen? Tacksam för extremt snabbt svar:)
 
hästar kan vara trött nu när de fäller sin päls, inte så mkt å göra åt utan istället ta de lite lugnare ett tag:). men behöver inte var så heller 😋
 

Liknande trådar

Foder & Strö Imorgon ska jag åka och hoppträna första gången på väldigt länga, mitt sto var inte jätta pigg idag och brukar för den delen inte vara...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Sirap
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 685
Senast: Saeta
·
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne...
2
Svar
22
· Visningar
4 507
Senast: Exotizc
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 885
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp