engelska...

• Western
  • Trådstartare Trådstartare annie_91_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 213
A

annie_91_

:confused:Hej!
Nu behöver jag hjälp.. Snart ska jag och min häst på en clinic som är på engelska.:confused: Jag som inte är så duktig på engelska är redan skit nervös. Så nu undrar jag om ni vill hjälpa mig med en liten "ordlist" med ord som man måste kunna..tack!

Det brukar alltid ordna sig med detta. De flesta engelska talande tränare bruk ger tid om du behöver översätttning eller nåt. Och glöm inte att fråga om du inte hänger med med någonting det är synd att missa nåt viktig för blygheten skuld:o...

Hoppas du har kul på din clinic, lycka till:banana:

Sv: engelska...

Plus att det är en jättebra chans att öva på din engelska!
Tänk om du i framtiden ska ut och tävla i andra länder, då måste du kunna engelska ;)

Att använda sig av kroppspråket funkar ju också.

jo det är sant..är det nån mer som har tips om ord?

Kan du inte istället tala om vad det är för typ av ord du vill ha?
De listorna jag skickade till dig är fulla med massor av hästord.

Kan du inte istället tala om vad det är för typ av ord du vill ha?
De listorna jag skickade till dig är fulla med massor av hästord.
Tack för listorna! Jag menar om det finns fler som känner till sidor med ord som är bra att känna till....Är svårt att komma på bara så där vilka ord man bör kunna.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
613
Senast: Filippa
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: fio
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 675
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka