Enkel smartklocka

Garmin forerunner 55, tyvärr över din prisklass 🫤
Den har lite för många funktioner också. Men skulle tro att de flesta som är bra på riktigt är över min prisklass 😕
Jag är helnöjd, men jag förstår att den kostar en bit över din budget.
Jag hittade några som sålde fyran fortfarande, men det är fortfarande ett par hundra för mycket 😕
Är den lätt att ställa in och hantera? På korkskallenivå?
 
Den har lite för många funktioner också. Men skulle tro att de flesta som är bra på riktigt är över min prisklass 😕

Jag hittade några som sålde fyran fortfarande, men det är fortfarande ett par hundra för mycket 😕
Är den lätt att ställa in och hantera? På korkskallenivå?
Jag köpte nyss en en Fitbit inspire 3. Kostar ca 1000 kr. Jag är nöjd med den.
 
Den har lite för många funktioner också. Men skulle tro att de flesta som är bra på riktigt är över min prisklass 😕

Jag hittade några som sålde fyran fortfarande, men det är fortfarande ett par hundra för mycket 😕
Är den lätt att ställa in och hantera? På korkskallenivå?
Jag har en fyra, har haft den i flera år. Jag tycker att den är mycket lätt att ställa in och hantera. Är några snäpp över korkskallenivå men inte tekniskt begåvad.
 
Jag har en fyra, har haft den i flera år. Jag tycker att den är mycket lätt att ställa in och hantera. Är några snäpp över korkskallenivå men inte tekniskt begåvad.
Oki 🙂 Det verkar ju som att det är den som borde passa mig bäst så jag får se om jag kan få ihop lite mer pengar snart! Och sedan är det bara att hoppas på att jag kan få ordning på den också för just nu tampas jag med mina hörlurar som har typ fyra funktioner och det enda jag lyckas med är att ringa facebooksamtal av misstag 🤣
 
Kanske en Xiaomi Smart Band 7?

Jag har en 5 som fungerar för det jag använder, att kolla klockan och räkna steg. När jag joggade använde jag den för att kolla pulsen.
 
Kanske en Xiaomi Smart Band 7?

Jag har en 5 som fungerar för det jag använder, att kolla klockan och räkna steg. När jag joggade använde jag den för att kolla pulsen.
Det var den jag tittade på först men jag tror inte att den är korkskalleanpassad med så många funktioner 😕
 
Det var den jag tittade på först men jag tror inte att den är korkskalleanpassad med så många funktioner 😕
Den kan nog upplevas som lite rörig till en början, men jag har inte upplevt att den är svår att använda. Den finns inte i någon butik där du bor så att du kan gå och kolla på hur den är?
 
Jag kollade på tvåan innan och kollade trean nu, men det är inte riktigt vad jag söker av vad jag kan läsa mig till tyvärr

Vad är det du söker som den inte har?

Frågan är väl snarare om det är ett aktivitetsband eller en riktigt smart watch du vill ha?

Jag skulle gärna ha en riktig smart watch men jag tycker att de är lite dyra.
 
Gällande prisnivå - värt att kolla om det finns någon återförsäljare sol säljer begagnade fitbits.
Jag köpte en fitbit charge 4 för £45 I våras från sånt ställe
 
Tadaa! Skitful och obekväm, men den kostade bara 45kr och verkar vara någorlunda korkskalleanpassad :D Sedan lär den väl inte hålla mer än någon månad men då har jag iallafall kunnat kolla om det är värt att lägga mer pengar på en bättre
IMG_4794.jpeg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
820
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Efter en mindre kul upplevelse då lille hund försvann i 1,5 dygn i okänd miljö (klättrade ur en hästbox i ett okänt stall i okända...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: Piglet82
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 918
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 678
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp