Ensam häst

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare lala
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 83
  • Visningar Visningar 6 364
Sv: Ensam häst

Kan man inte se till att hästen har häst kompisar så ska man inte ha häst! Om det handlar om dagar så kan jag aceptera det men inte månader...

MVH Russin8 som aldrig skulle ha en ensam häst....

jag pekade inte ut dig personligen..om det var så du uppfattade.
men jag ser att det är allt mer vanligt att man slår sina hästar och låter dem stå i sin skit...

beror allt detta på lathet eller okunnighet ?:confused:

Var försiktig med orden; alltid, aldrig, alla, ingen.

Ingen av dom som finns i hästkretsarna här varnvårdar sina hästar - för varnvårdare anmäls (och om kommunen gör rätt så har denne inga hästar sen) och blir utfrysta (jag tänker iaf inte ha något med en sån människa att göra).

Varför sker det? Tjaa.. Det är mycket man vill ha men lite man klarar av.

Var försiktig med orden; alltid, aldrig, alla, ingen.

Ingen av dom som finns i hästkretsarna här varnvårdar sina hästar - för varnvårdare anmäls (och om kommunen gör rätt så har denne inga hästar sen) och blir utfrysta (jag tänker iaf inte ha något med en sån människa att göra).

Varför sker det? Tjaa.. Det är mycket man vill ha men lite man klarar av.

okej, men det kanske är jag som har mina ögon öppna då..ser ju att det blir allt vanligare..och det är inte många som reagerar...
men jag vet inte..det kanske beror på vart man bor..jag vet inte..

Liknande trådar

Hästhantering Hej på er buke! Vi är inne på att köpa en liten häst (typ minatyrhäst eller shettis) för körning och agility, men då vi inte haft en så...
Svar
16
· Visningar
1 123
Hästhantering Hej! Vi har en 5-årig D-ponny som vi haft i ca 3-månader, han har nu börjat visa sig aggresiv vid matning i boxen, när han ska få sin... 2
Svar
20
· Visningar
1 343
Senast: fijja
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
841
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Födda-24
Tillbaka