Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I vårt stall fick vi en ponny som betedde sig som en drake vid matning. Rådet köparen fick av säljaren var att ha ett spö utanför dörren och använda när den betedde sig ’illa’
Det rådet tog hon ju inte, vi ignorerade beteendet och det avtog lite med tiden. Stackars lille ponny vilken behandling han fått :/
Hästhantering Nu är det så att vi har en ny häst, han har gått själv (men bredvid dom andra) sen i mars då han hade mask och sen hade han börjat slåss...
Hästhantering Jag antar att jag redan vet svaret på frågan, men jag vill gärna ha lite input ändå. Vad hade ni som stallägare gjort i denna situation...
Hästhantering Jag hoppas kunna få lite inputt och tips och råd hur jag ska tänka och hantera situationen jag står i just nu.
Jag har en häst på prov...
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...