ENSB65U001 (Bärbar dator från Elgiganten)

Sv: ENSB65U001 (Bärbar dator från Elgiganten)

kolla prestandan och gämför, antar att alla datorer är bra? frågan är egentligen vad behöver du den till? min laptop kostade 18000 den anser JAG är bra till MINA behov. polarens kosta 5500 den passar hans behov osv...

dessutom borde väl denna tråd ligga udner datorer, och ett tips är att ta med länk oxå :)

föriövrigt är det där en dator som förmodligen klarar av "lättare" bildbehandling titta på film och musik surfa runt på osv. så helt ok!

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 312
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
690
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka