Kiwi21

Trådstartare
Hej, har laddat ned appen Equilab, där man kan spåra hur man ridit och så. Men vet inte riktigt hur jag ska ha mobilen eftersom jag inte vill att den sitter obekvämt, eller trillar ned på
marken. Så jag undrar om det finns något smart man kan göra? Sedan undrar jag också om appen går att koppla till en aktivitetsklocka, och om det är någon som använder appen så. Är det värt att köpa en?
 
Jag har den i ficka om jag har en där mobilen ryms, annars i bh:n. Har även provat armhållare och magväska men tyckte det var klumpigt. Har inte provat tillsammans med aktivitetsklocka.
 
Har använt appen sedan den kom. Har den för det mesta i en jackficka. Gillar inte armhålan eller magväska.
 
Jag har oftast mobilen i lårficka eller i fickan på min väst. På sommaren trycker jag mer telefonen i stövelskaftet.
Equilab finns som app till iwatch. Men jag har inte provat hur det funkar än..
 
Jag tycker det funkar bra att ha den i magväska. Såhär års har jag den dock i jackfickan. Helst ska den inte guppa runt för mycket, för då får den svårt att känna vilken gångart du rider i.
 
Jag har ett sånt där tunt bälte med ficka som jag har min i.
Ibland i en jackficka men upplever att den blir ganska lätt förvirrad angående gångarter då.
 
Hej, har laddat ned appen Equilab, där man kan spåra hur man ridit och så. Men vet inte riktigt hur jag ska ha mobilen eftersom jag inte vill att den sitter obekvämt, eller trillar ned på
marken. Så jag undrar om det finns något smart man kan göra? Sedan undrar jag också om appen går att koppla till en aktivitetsklocka, och om det är någon som använder appen så. Är det värt att köpa en?

På sommaren har jag oftast mobilen i en tunn och smidig midjeväska på ryggen. Då upplever jag att appen i princip alltid visar rätt gångart. På vintern har jag mobilen i jackans innerficka (mest för att det är för kallt att ha den i ex. byxfickan) och tycker att det också blir rätt så länge jackan inte är allt för bylsig.
 
Hej, har laddat ned appen Equilab, där man kan spåra hur man ridit och så. Men vet inte riktigt hur jag ska ha mobilen eftersom jag inte vill att den sitter obekvämt, eller trillar ned på
marken. Så jag undrar om det finns något smart man kan göra? Sedan undrar jag också om appen går att koppla till en aktivitetsklocka, och om det är någon som använder appen så. Är det värt att köpa en?

Jag använder den appen varje gång jag är ute och rider, jag brukar ha mobiltelefonen i jackfickan
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
576
Senast: valy
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
903
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
942
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Jag har länge använt googles app My Maps till att rita ut mina ridvägar och stall i närheten. Men nu har appen stängts ned och man...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: dumletomten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp