Equiline dunjacka

Breccia_

Trådstartare
Någon som vet vart det går att få tag på?
Eller har jag återigen förälskat mig i något som utgått ur sortimenten..?
Har kollat runt lite utan resultat, tänkte att någon här inne borde väl veta.
Har ingen riktig stall vinterjacka, bara vanliga jackor jag tröttnat på och dom är antingen för tunna/kalla/små eller för stooora och går inte att rida i öht. Efter det kommer min smug från JW och den är ju bara fleecefodrad :crazy: Inte så där underbart varmt.
Nå, någon som vet? :)
Eller andra liknande dunjackor, korta som ska gå o rida i, gärna brun, beige eller grå :)

Sv: Equiline dunjacka

Jag har en kyra edith dunjacka som jag tycker är helt ok, o inte så farligt dyr heller.

nej den är ganska kort i modellen, ser ganska kvinnlig ut om man kan säga så :) Sitter som en smäck :d
Dessutom är armarna avtagbara så då blir det världens bästa väst istället! :love:

åh jag har inte hittat någon bild någonstans.
att man kan ta av ärmarna är en jävla fördel, har inga bra västar att ha i stallet alls.

Jag har också sett en Equiline dunjacka som såg jättefin ut. Det var i en tidningsannons för ett bra tag sedan. Hittade annonsen nu, men jackan såg inte ut som jag kom i håg den... :crazy:
jacka.jpg

Jag har dock inte kunnat hitta jackan någonstans på internet, så om den säljs vet jag inte?!;)

Här hittade jag en liten bild på den kyra-jackan som lollan hade.
Den verkar dock vara en utgående modell som inte finns längre...
images

Näe så där ser inte den Equiline-jackan jag sett ut :( Fan att jag alltid ska förälska mig i saker som inte finns haha. Det här påminner om JW smug fast dunjacka lixom... Ingen luva, ingen päls, inget sånt.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 421
Utrustning Hur klär ni er under det kalla vinterhalvåret när ni ska ut och rida? Jag är en väldigt lättfrusen person, och tar därför på mig... 2 3
Svar
40
· Visningar
10 483
Senast: syrran
·
Utrustning Ge mig tips om varma vinterjackor! :) Jag fryser redan i min dunjacka. :p Vill ha en jättevarm jacka, inte kort men heller inte en... 2
Svar
35
· Visningar
5 019
Senast: seahawk
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 320
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?