Equimins - hästvårdsprodukter

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare zazzabella
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 228
Z

zazzabella

Är det någon här som har hört talas om equimins hästvårdsprodukter? Har någon erfarenheter och/eller har köpt något från dom? :cool: Isåfall får ni gärna skriva vad ni tycker om deras hästvårdsprodukter osv.

Tacksam för svar!! :cool:

Mvh / Bella

Jag använder Equimins Flexijoint. Ett ledtillskott. Och är KANONNÖJD.

Jag vet inte om man får säga sånt (isf kan moderatorn ta bort just den här meningen) men det finns en Bukefalist som är återförsäljare ;)

När jag skulle ha tag i Flexijoint så fanns det ingen ÅF nära mig, men det löste sig kanonbra ändå. Jag pratade med 'Bukefalisten' som pratade med Equimin. De (Equimins svenska generalagent) skickade grejerna direkt till mig, men fakturan till henne (eftersom hon år ÅF) och så betalade jag till henne. Väldigt serviceminded!

Liknande trådar

Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
602
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
550
Senast: Mearas
·
Hästvård Hej! Har en valack som har en tendens att få gaskolik. Vi har testat allt, verkligen allt. Men ibland smäller det till utan förvarning...
Svar
0
· Visningar
255
Senast: Mary_Oh
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka