Equipe hoppsadlar...

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare anna210
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 10 554
Sv: Equipe hoppsadlar...

ok... Någon som vet om nylonbommen är sämre hållbarhetsmässigt och om det är sämre för hästen än en träbom?

För att komma helt ifrån Equipe o Jensen... Prova en Morris & Nolan . Bra sadlar, bra läder , bra kvalitet o ligger i prisklassen 15-17 typ.

Jag har en Equipe Dressage Rose som jag är URNÖJD med, visserligen så kostade den 25.000och vart rätt mkt strul hit och dit, men ändå värt det! ;)
Och det var en som kom ut till mig med en massa olika sadlar så jag fick provrida i dom.
Så säger bara köpköpköpköp ni blir inte besvikna!
Sara

Liknande trådar

Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
1 134
Senast: MiniLi
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 475
Senast: Mineur
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 694
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
536
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka