• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Suprize
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 688
S

Suprize

I och med attman anäler via equipe till många tävlingar, finns det då någon möjlighet för någon annnan att kolla vilka tävlingar någon är anmäld till??:crazy: :banana:

Sv: Equipe

Jag tror inte det, om inte arr. klubb har lagt ut ngn "anmälda just nu-lista"
men jag kan ha fel. ser ingen sån möjlighet på equipes hemsida iaf.

jo ibland finns det tillgång till det. jag ve tinte om det är en spec funktion som de väljer att aktivera eller ej. men jag vet att man kunde se det till en tävling jag var med på iaf med Equipe annmälning.

Lika enkelt svar som Magnus hade, men tvärt om!

Ja, det går att kolla.
Man kan dock inte kolla ditt namn och se alla tävlingar du är anmäld till, men du kan se vilka ekipage som är anmälda till en speciell tävling.
Det är bara att kolla de fyra sista siffrorna till anmälan (finns på alla Equipe anmälningar), så kan man få upp alla anmälda. (man har alltså en webbadress och ändrar siffrorna beroende på tävling)
Vissa klubbar lägger ju ut detta direkt på sin hemsida också.

Ge ett exempel på en tävling med Equipes internetanmälan, så kan jag visa. (förklarar kanske otydligt...!;) )

Lika enkelt svar som Magnus hade, men tvärt om!

Ja, det går att kolla.
Man kan dock inte kolla ditt namn och se alla tävlingar du är anmäld till, men du kan se vilka ekipage som är anmälda till en speciell tävling.
Det är bara att kolla de fyra sista siffrorna till anmälan (finns på alla Equipe anmälningar), så kan man få upp alla anmälda. (man har alltså en webbadress och ändrar siffrorna beroende på tävling)
Vissa klubbar lägger ju ut detta direkt på sin hemsida också.

Ge ett exempel på en tävling med Equipes internetanmälan, så kan jag visa. (förklarar kanske otydligt...!;) )

Jag testade och det går utmärkt. Så har man lärt sig något nytt idag.

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 449
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 195
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
536
Senast: liiinnea
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Få har det nog gått förbi att det till helgen vankas Global Champions Tour på Stockholm stadion – ett tillfälle då många världsstjärnor...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka