Equline-täcken!

Trocadero_lover

Trådstartare
Vill höra många kommentarer om deras täcken (alla täcken, ull,flecce,regn,länd...) Jag vart på någon tävling för någon vecka sen och då hade någon ett grått equiline täcke, såg ut att vara i ull, vet ni vilket jag menar?

equlines ulltäcken finbns i ett vosst antal färger, sen tror jag du kan påverka kantband och svansflätor m.m själv. En i mitt stall har en sån filt, och den är tjock och trevlig i kvalitén..

Ja jag har många olika Equilinetäcken och jag tycker att de är jättebra. Och snygga med för den delen. Jag har ett blått ulltäcke med guldig fläta och är helnöjd med det.

Jag har/haft några equiline täcken och jag tycker dom är jättebra, dessutom är de ju snygga! :banana:

www.equiline.it

har fleecetäcke med hals därifrån-superkvalitè,håller sig lika fint tvätt efter tvätt

Har även ett ullländtäcke därifrån-super de med!

min kompis hade ett utetäcke därifrån-var oxå kanon

E som sagt supernöjd med deras saker

Har några Equilinetäcken, i ull, i flecce och regntäcke. Alla är bra.
Ländtäcket har kommit i en ny variant som är lite mer formsydd över rumpan.
Helt ok nu!! :)

Sv: Equline-täcken!

Finns det nån hemsida där de säljer täckena (svensk)??
Eller var har Ni köpt era.

Vad är priset på ulltäcket samt stalltäcket?? :bump:

Tack för länken! :bow:

Men om jag fattade det rätt, så fanns det inget av täckena som var ren ull, eller??

Annars verkade detta bra.
Equiline

EQ327 Kombitäcke

Flanelltäcke med guld- eller silverfläta. Går även att få med kryssgjordar.
Marin med guldfläta eller grå med
silverfläta som på bilden.

Ca pris: 999 SEK
EQflanellS.jpg

Kan man få med kryssgjordar oxå!! :bump:
Något som har koll på materialet??

EQ35 är ren ull, det som är på bilden är golden stripe-färgat, men det finns även enfärgat.

Fideli skrev:
EQ35 är ren ull, det som är på bilden är golden stripe-färgat, men det finns även enfärgat.

Okej, men det var ju svindyrt... En bit över 2000 kr. Finns ju andra ulltäcken som ser likadana ut för 1500 i alla fall. :smirk:

Någon som har täcket som är på bild ovan??

Farouk skrev:
Här finns det enfärgade (blått el. grå)
Svindyrt det med :p

Lite väl dyrt kanske....

Vilka ställen säljer golden stripe-täcken i ull? Vet redan ridsportshopen, och equiline. Det måste väl finnas fler??!! :smirk:

Det finns inga (vad jag har sett?) Equilinetäcken under 900 kr. :smirk:
Betala eller slipp.
Allt är inte gratis :cool:

Det finns ju golden stripetäcke i andra märken än equiline. Visserligen kostar nog de också över 1000 kr, om de är 100 % ull, men hittar jag något som jag vill ha spelar det inte så stor roll.

Jag tycker dock att det är onödigt att lägga 2300 på Equilines golden stripe i 100 % ull, om man kan få ett annat i 100 % ull för kanske 1000 kr mindre... :smirk:

Jag hittade ju ett snyggt i ngt annat material på equiline, men ingen har kommenterat det materialet, så därför blir det nog ull. :D

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 402
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
972
Senast: Sonic76
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 396
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 611
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka