JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hundhälsa
Trådstartare
Trådstartare
misshappydog
Startdatum
Startdatum
1 Maj 2011
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
1 108
Min hund har nu fått sin diagnos klar efter 1 års springande på vetklinik och ofanligt många blodprovstagningar mm , har IBD i tunntarmen och tjocktarmen . Finns det fler hundägare med erfarenhet av IBD , vad medicineras er hun d med , foder , hur mår den nu ? berätta gjärna då jag är helt oerfaren i detta och vill lära mig allt .
Hundhälsa
För en tid sedan besökte jag veterinären i samband med att min hund blivit biten vid ögat av en annan hund. Det var ingen fara med ögat...
Övr. Hund
Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Hästmänniskan
Hejsan.
Jag skulle vilja varna er som funderar på att låna ut era hästar på foder att tänka genom ett par extra gånger, genom att...
2
3
Hästvård
Igår var vi hos veterinär hela dagen, det var en väldigt lång och intensiv dag.
Efter många undersökningar och rönken kom dommen...
2
Somna in hemma
Hundhälsa Jag har sådan tur att Gissa älskar sin vette och går gärna till kliniken, men hon bor bara 3 min bort och gör hembesök, så det får bli...
dobbis
Idag kl 01:50
Svar: 37
Visningar: 2 171
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Varje gång vi ska gå på kvälls- eller morgonkiss kommer han och kryper upp på mig för att dra ut på det så mycket som möjligt :p ”ska du...
geting
Igår kl 23:33
Svar: 621
Visningar: 39 693
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ja en sen? Det är jag inte behöva fixa recept JAG tycker är skönt. Jag vill kunna gå raka vägen in på apoteket och köp det jag ska ha...
Nota
Igår kl 23:04
Svar: 1 427
Visningar: 87 694
Hund