JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: er Hund
Namn:Starax Bismark-Ikaros *Ikaros*
Ras:Siberian husky
ålder:2½
ägare:Sambon/jag
tävlar: Barmak och lite rally lydnad
Namn:Bedarra hercule poirot *Oscar*
ålder:2½
ägare:Jag/sambon
tävlar: Barmark ..ställs ut en del
Namn:Vision of vegas of Nordica
ålder:11 månader
ägare:Jag
tävlar: Inget..ställs ut en del
Tävlings bild från kosta (inte jag som kör)
Namn: *Kennel* Keo
Ras: Welsh Springer Spaniel
ålder: Snart 8 månader
ägare: Jag och sambon
tävlar: Nehej! Vi är lyckliga om vi kan gå över gatan lugnt och kontrollerat!
Bild/er:
/Syrsa
Namn:
Gehela's Ablah Faiza bint Dina, kallas Faiza
Ras:
Saluki
ålder:
Drygt 4 månader
ägare:
Jag
tävlar:
Inget än men hoppas kunna tävla någon lydnadsklass och ev. något annat plus ställa ut henne
Bild/er:
Övr. Hund
Har en bekant som äger en hund.
Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund?
Kan man...
2
3
4
Övr. Hund
Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist!
Bild...
2
3
4
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Övr. Hund
Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D
Fyll på med era bilder!
2
3
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag fick trion följa med till jobbet. Vi kom dit lite tidigare så att jag hann raka päls under tassarna på dem, välbehövligt eftersom...
Red_Chili
24 minuter sedan
Svar: 1 299
Visningar: 78 384
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Skulle tippa på hona ja :) Tyvärr vanligt att de blir tilltufsade i butiksakvarier... Visst går det ofta att ha flera honor ihop, men...
Red_Chili
32 minuter sedan
Svar: 1 401
Visningar: 42 141
Djur
Vad har ni för klösträd?
Övr. Katt Problemet hos mig är att jag inte kan fästa nått i tak. Annars skulle jag nog vilja ha en med längre klöspelare så dom får lite större...
LadySara
46 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 172
Katt
Stora shoppingtråden III
Utrustning Upplever du att höjd-måtten stämmer väl överens med deras tabeller? Är så himla sugen på ett par, och vill slippa måttbeställa. Men mina...
blayenka
20 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr I morgon ska vi tillbaka till veterinären. Jag vet en som på alla sätt försöker få mig att fatta att vi borde göra roligare saker...
Amanda_F
37 minuter sedan
Svar: 1 347
Visningar: 105 346
Grenar