Er konstigaste dejt?

Var på dejt med en amerikansk snubbe. Blev hembjuden till honom för middag och när jag kommer dit visar det sig för det första att hon bor i världens American Psycho lägenhet. I princip ALLT var krispigt vitt, pissdyra möbler, konstnärliga svartvita fototavlor av halvnakna/helt nakna modeller överallt och allt såg helt orört ut, som ett visningshem. För det andra så hade han bara gjort mat till sig själv, så han åt middag och jag satt hungrig och tittade på. När vi sedan efter "middagen" ska på bio så tar vi en taxi och han börjar högljutt att bråka med taxichauffören om... ja ingenting. Jag skämdes och försökte få honom att lugna ner sig, utan att lyckas. Jag sov iaf över i hans läskiga lägenhet och dagen efter när vi är ute på brunch frågar han "Do you want to have a baby?" varpå jag svarar "Maybe when I'm older" och han säger "No, right now!". Jaha? :confused: Jag äter upp maten illa kvickt och skyndade mig därifrån, det blev ingen andra dejt. ;)
Hjälp!
 
Var på dejt med en amerikansk snubbe. Blev hembjuden till honom för middag och när jag kommer dit visar det sig för det första att hon bor i världens American Psycho lägenhet. I princip ALLT var krispigt vitt, pissdyra möbler, konstnärliga svartvita fototavlor av halvnakna/helt nakna modeller överallt och allt såg helt orört ut, som ett visningshem. För det andra så hade han bara gjort mat till sig själv, så han åt middag och jag satt hungrig och tittade på. När vi sedan efter "middagen" ska på bio så tar vi en taxi och han börjar högljutt att bråka med taxichauffören om... ja ingenting. Jag skämdes och försökte få honom att lugna ner sig, utan att lyckas. Jag sov iaf över i hans läskiga lägenhet och dagen efter när vi är ute på brunch frågar han "Do you want to have a baby?" varpå jag svarar "Maybe when I'm older" och han säger "No, right now!". Jaha? :confused: Jag äter upp maten illa kvickt och skyndade mig därifrån, det blev ingen andra dejt. ;)

Omg! Vilket creep!
 
Jag ska inte göra mer OT.
Vill bara säga att som ensamstående mamma så vägrar jag styra upp matlagning när jag är hos honom. Jag är tillräckligt med projektledare hela tiden annars, lagar storkok från grunden och hela skiten. Om han inte vill anstränga sig så får det vara den nivån de dagarna.
 
En kille bjöd in sig själv en gång, han frågade vad jag gjorde.Svarade att jag kollar på film varpå han svarade "men det är ju trevligare att se på film tillsammans". Så han kom hem, efter 20 minuters tittande gav han upp och sa surt att det inte var en film för honom tog på sig skorna och gick. 😁 Han kunde liksom frågat om jag var sugen på att ligga så hade jag gladeligen svarat att jag hellre hade shottat batterisyra än att ha samlag med honom 😊
 
Jag drog med en kille som jag träffat någon enstaka gång tidigare, hem till min kompis när vi var unga (föräldrarna var inte hemma). I rummet vi skulle sova i satt deras katt i fönstret som jag började prata med. Inte med bebisröst, men ändå lite mjukt och larvigt, typ, "hej lilla gubben, var gör du här" o.s.v.
När killen lägger sig hos mig utbrister han "shit, en katt!?" Då visar det att han inte sett den utan trodde jag hade pratat med honom. :rofl:

Eller när jag följde med en kille hem som jag träffat ute ett par gånger, väl hemma hos honom visade det sig att han bodde hos sina föräldrar.
Så dagen efter åt jag frukost bakis, efter tre timmar med sömn, med hans föräldrar och lillasyster. Jag som kan vara lite socialt akward tyckte det var så jobbigt. Han undrade om jag ville stanna och hänga, men nej tack!

Eller killen jag följde med hem som vikt alla mina kläder dagen efter när jag vaknade. Han stalkade dessutom mig ett par veckor (dök upp på jobb o.s.v.), riktigt jobbigt!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jätte konstig rubrik jag vet. För någon vecka sedan sa jag upp kontakten med min storebror efter ett jätte bråk via telefon. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: et_flickan
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 093
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 479
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 870
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp