er utrustning vid ridning

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ruh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 2 625
R

Ruh

kan jag (vi på buke ;) ) inte få se bilder på er andra där ni är färdig matchade (?) och klara för ett ridpass? Vill bli lite inspirerad ;) :bow:

Sv: er utrustning vid ridning

Nu har jag iofs bytt färg på min utrustning men här är en bild på hur det brukade se ut. Har tyvärr inga med den nya bruna dressyrutrustningen (måste fota snart alltså!), men kanske kan leta fram en med brun hoppsadel.... :)

KopiavHPIM0647.jpg

HPIM0466.jpg

HPIM0437.jpg

197dd3e8.jpg

Här är vi väl rätt så matchande..

BertGrace10Februari06015.jpg

04.jpg

Såhär ser vi ut på dressyrträningar iaf :)

Beige, mossgrön och oliv typ. Ridbyxorna är rutiga. Svart sadel, träns och hjälm. Tränset har lite londonfoder diskret.

Senast ändrad:

Thanks I guess... :p haha... Själv hittar jag massa saker som inte är perfekta på dom bilderna! :D

Tack, jag gillar den bilden på honom. Det var hans andra gång i ett ridhus och han ser så stolt ut. :)

Senast ändrad:

wille6.jpg

Beige, vitt o svart.

lillponnyn7.jpg

Grått, svart och blått

mariefred.jpg

Blått, vitt o creme. + svart läder.

william004.jpg

Så ser vi ut till vardags

kapri2.jpg

Matchat min färgblinda kompis :angel:

nu ska ni få skåda en vidrig person som inte kan matcha överhuvutaget ;)
rasmusmyranochtrinity015.jpg

IMG_0456.jpg

PA151544.jpg

här är iaf. lite stil kanske..
PA151550.jpg

traaaaavar.jpg

Nää, det där är väl ingen travare? Om jag inte minns fel så är han et halvblod och fälttävlanshäst?

Vår grå utstyrsel... Lite suddig bild, men det får ni leva med. :smirk: Ridbyxorna är rutiga...
023rattupp.jpg

Beige och brunt. Grym stolsits, det var en kurs i centrerad ridning och jag kan inte göra två saker samtidigt :angel: Vantarna är grå, men det var fööör kallt för de beiga. :o
22mangis.jpg

HON däremot, ÄR en travare. :love:

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
408
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
663
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka