Era bästa ryggsäckstips!

miumiu

Trådstartare
Tänkte köpa en ny rygga i födelesdagspresent till min sambo som fyller år om ett par veckor. Han vill ha något som är bekvämt, men ändå diskret och inte för mycket "friluftsestetik" över den. Tänker typ Sandqvist, men är dom verkligen bekväma? Finns det någon specifik modell i så fall som ni rekommenderar? Eller liknande typ?
 
Tänkte köpa en ny rygga i födelesdagspresent till min sambo som fyller år om ett par veckor. Han vill ha något som är bekvämt, men ändå diskret och inte för mycket "friluftsestetik" över den. Tänker typ Sandqvist, men är dom verkligen bekväma? Finns det någon specifik modell i så fall som ni rekommenderar? Eller liknande typ?
Min fru har en från Sandqvist och den är bekväm, som en vanlig ryggsäck liksom 😊 Finns ju absolut bättre ryggsäckar om ergonomin är väldigt viktig, men då är de sällan stilrena. Det är definitivt ingen obekväm ryggsäck. Hennes är en äldre modell som jag inte hittar på hemsidan längre, men den har breda och vadderade axelband som går att justera.
Själv har jag Kånkens laptop-modell. Den har också breda och vadderade axelband till skillnad från den vanliga Kånken som har smala och obekväma band.
Min bror handlar mycket på Care of Carl och där har de många ryggsäckar som liknar Sandqvist.
 
Jag har en Doughnut modell Macaroon i senapsgul. :love: Den är inte jättestor, dock, så ska man ha med en dator som är större än 15" så får man satsa på en annan modell. Men den finns i många fina färger och är skön att bära.

Herschel har också många trevliga modeller på ryggsäckar. Jag har haft en en gång i tiden, men minns inte vad just den modellen hette.
 
Sparkar igång denna tråd igen! Någon som har ett bra tips på dataryggsäck, den ska vara snygg, passa att släpa med in på lite mer dressade möten OCH vara bekväm att bära under promenader! Diskret men snygg!
 
Sparkar igång denna tråd igen! Någon som har ett bra tips på dataryggsäck, den ska vara snygg, passa att släpa med in på lite mer dressade möten OCH vara bekväm att bära under promenader! Diskret men snygg!
Hm mitt tips passade nog inte din fråga utan ts.

Själv har jag en trevlig läderhandväska som laptopen går ned i, bär i rem tvärs över kroppen, utmärkt att cykla med.
 
Sparkar igång denna tråd igen! Någon som har ett bra tips på dataryggsäck, den ska vara snygg, passa att släpa med in på lite mer dressade möten OCH vara bekväm att bära under promenader! Diskret men snygg!
Jag säger Sandqvist som tipsats om tidigare i tråden. Jag har en grön och gillar att den har ett fack närmst ryggen där man kan öppna för att ta in och ut laptopen utan att öppna upp hela väskan. Plats för ett block i samma fack.
De svarta tycker jag är väldigt diskreta.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
546
Senast: Gimlan
·
Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 361
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 385
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 917
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp