Era bästa smoothierecept

Flixon

Trådstartare
Som rubriken lyder, dela med er av era bästa smoothierecept! Jag har fastnat lite i smoothie på vaniljkvarg och mango, så jag behöver inspiration! :)

Hallonkvarg, en banan, granatäpple-saft (så jobbigt att få med kärnorna i, de hårda bitarna alltså), frysta hallon :d

Den blir lite mer matig tycker jag. Så behöver jag inte äta någon smörgås till. Smoothien räcker!
Aha! Hur mycket mandelmjöl har du då? Jag vill också gärna ha matig smoothie, jag vill slippa ha med/göra macka till utan smoothien ska räcka som mellanmål.

Aha! Hur mycket mandelmjöl har du då? Jag vill också gärna ha matig smoothie, jag vill slippa ha med/göra macka till utan smoothien ska räcka som mellanmål.
Jadu mått.... Jag tar en banan, typ 1,5-2 dl fil beroende på mängden andra bär. 1 sked (vanlig som man äter med) chiafrön och två rågade skedar mandelmjöl. Funkar med typ havremjöl också. Vill jag stå mig riktigt länge äter jag ett ägg också :)

Liknande trådar

Mat Jag behöver alla tips ni har på goda och nyttiga smoothies. Och vad har ni för mixer? Jag kör nu med stavmixer och det funkar absolut...
Svar
10
· Visningar
503
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 109
Senast: bollen__
·
Fritid Hej på er! Är det några andra här som gillar att skriva för hand eller på datorn, berättelse, noveller, böcker eller bara rent ut av...
Svar
1
· Visningar
145
Fritid Idag blev jag med husvagn! En gammal Kabe från 1981, som förvaltats väl och är i gott originalskick. Så det är ytskikt mm som ska... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 537
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka