Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar saft som i köpt på tetra då eller, inte som i silad från frukten om jag tolkar dig rätt?Hallonkvarg, en banan, granatäpple-saft (så jobbigt att få med kärnorna i, de hårda bitarna alltså), frysta hallon![]()
Gör ofta en variant med mjölk, jordgubbs eller vaniljkvarg, frusna jordgubbar och banan.![]()
Sila saftenDu menar saft som i köpt på tetra då eller, inte som i silad från frukten om jag tolkar dig rätt?![]()
Vad tillför mandelmjölet till smoothien?Banan, hälsofil, chiafrön, blåbär, mandelmjöl.
Banan, hälsofil, lingon, kanel, mandelmjöl, chiafrön.
Den blir lite mer matig tycker jag. Så behöver jag inte äta någon smörgås till. Smoothien räcker!Vad tillför mandelmjölet till smoothien?![]()
Aha! Hur mycket mandelmjöl har du då? Jag vill också gärna ha matig smoothie, jag vill slippa ha med/göra macka till utan smoothien ska räcka som mellanmål.Den blir lite mer matig tycker jag. Så behöver jag inte äta någon smörgås till. Smoothien räcker!
Jadu mått.... Jag tar en banan, typ 1,5-2 dl fil beroende på mängden andra bär. 1 sked (vanlig som man äter med) chiafrön och två rågade skedar mandelmjöl. Funkar med typ havremjöl också. Vill jag stå mig riktigt länge äter jag ett ägg ocksåAha! Hur mycket mandelmjöl har du då? Jag vill också gärna ha matig smoothie, jag vill slippa ha med/göra macka till utan smoothien ska räcka som mellanmål.