Era vita schabrak

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Mish
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 7 048
Sv: Era vita schabrak

11155_1093559158343_1807495404_190444_4480046_n.jpg

Ignorera mig jag är ful här.
Jag på min fina Quater sto i nya chabraket och benlindor som åkte av eter galoppen.

lånar min egen knapp...

kollade faktiskt det vita schabraket i dag,var inte ett equiline som jag först trodde utan Euro-star.

bild/er på närmre håll:)
30292523.jpg

Är det creme eller vit? :)
Kan vara ljuset på min dator som gör att det ser beigt ut om det är vitt

HAHAHHA:rofl:

Alla frågar om det tyvär hon är inte det hon har haft föl 2008 sedan var hon på bete och var inte riden så mycket så magen e kvar,men nu ser hon mycket bättre ut Hon rids mer,hon är en skogsmulle nu men gillar o hoppa i skogen så när det är fin väder så rider vi på tärengbanan och hoppar.

Jag har samma som Vicky417, det från h**ks enklast så när man ska brodera. Dessutom är det schabraket SJUKT fint i brodyr, även om det inte är något speciellt märke på schabraket ;P

Liknande trådar

Dressyr Forskargruppen som skrev brevet till FEI med ”concerns” om dressyren har nu gjort en YT presentation med bilder, hänvisningar till...
Svar
15
· Visningar
1 241
Senast: Badger
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
576
Senast: Elo
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 130

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka