erbjuda som gentjänst

vinkelina

Trådstartare
och vete katten hur man stavar till det :P

fick reda på att de ev söker en medryttare, eller liknande till stallets tävlingshingst. nån som skulle kunna utveckla och tävla honom.

Detta skulle vara en enorm chans för mig, har sagt lite smått på skämt att ja skall kidnappa honom :P
iom att jag redan har en egen häst, så har jag ju inte riktigt råd att betala en halv till just nu. men finns det nått annat som jag skulle kunna erbjuda?
hur lätt är det att tex få sponsorkontrakt eller liknande?
 
Sv: erbjuda som gentjänst

Ska du betala för att utveckla och meritera deras häst? Har de verkligen sagt det, att de förväntar sig betalning för en sån sak?

Prata med dem, säg att du är nyfiken och undrar hur de tänkt sig upplägget! :)
 
Sv: erbjuda som gentjänst

tja, jag förutsatte de :P de sa att de söker nån som skulle kunna tänka sig att dela honom. funderar på att prata med dem.. är ju planerat att han skall betäcka mitt sto så
 
Sv: erbjuda som gentjänst

Fast... en sån sak ska man väll inte betala för? om det nu inte är delfodervärd dom är ute efter?

tillridning/utbildning/meritering är något många tar betalt för.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 330
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 758
Senast: linnsan
·
Hästhantering Hej på er! Som ny medlem är det här mitt första inlägg och jag hoppas att ni som är kunniga kan komma med goda råd, tankar och åsikter...
2
Svar
30
· Visningar
3 942
Senast: Jakobine
·
Skola & Jobb Det är frågan och jag har inget direkt självklart svar på det. (och så kommer en mindre uppsats..) De senaste åren har jag varit (och...
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp