Erfarenhet av detta träns?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Krasux
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 056
Sv: Erfarenhet av detta träns?

Har bara klämt på de i affären o de verkar vara himla bra läder allafall, mjukt o smidigt!

Har en martingal från samma märke o den är super! Så underbart mjukt läder trots att jag inte ens smort den :angel:

Låter ju kanon...Funderar på att köpa det. :)

Hade ett sådant men utan pullargrimman. Det var mkt bra kvalite och mjukt och smidigt. Däremot var det stort i storlek så jag fick beställa ett cob i stället. Men nu var det några år sedan de kan ju ha ändrat dem....

Jag har ett sånt. Det är mjukt och fint,men lädret är ganska tunnt. Remmarna är lite för tjocka tycker jag, kunde varit mer elegant. Har det som slit o släng träns och det duger det bra som. Dock är det Mkt ljusare brunt än på bilden!

Jag har det tränset, fast modellen med aachengrimma och jag är jättenöjd, men de är ganska små i storlekarna... Mjukt, hållbart och snyggt!

Är det någon som har en bild på modellen med aachengrimma? Hittar inte hemsidan....:bump:

Hittar inte PÅ hemsidan menar jag...:banana:

Dte tränset var riktigt snyggt! Hur mkt kostar det?

jag har annars det andra bruna pullartänset. Det är mkt snyggare än var det är på bilden! snygga spännen och bra kvalitet... lite stor i storleken.. Kan fixa en bild om du vill...

Har oxå ett.
Mitt är 3 år och fortfarande helfräscht. Lädret är mjukt och smidigt redan från början. Även tyglarna.
Min häst har långt, smalt huvud och brukar ha svårt för att få plats i pullargrimma med strl full men det var inga problem med detta träns.
Tycker att det är ett bra träns för dom pengarna.

Ja, kollade på Börjes hemsida, men kunde inte hitta någon bild på det vanliga tränset i samma märke...
Vore kanon om nån kan fixa:bump:

Tränset i samma serie men med Aachennosgrimma heter Parade kollade nyss på Börjes 418kr finns i brunt och svart.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
938
Utrustning Jag skrev ju ett inlägg om hur ni brukar göra då ni behöver hoppa av och leda hästen i träns och fick många bra svar :) Jag har använt... 2
Svar
21
· Visningar
2 871
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
529
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 462
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur