Bukefalos 28 år!

Erfarenheter av basår på distans?

zaching

Trådstartare
Jag skulle behöva lite tips och råd gällande att läsa basår på distans, har någon här gjort det och kan komma med lite ny input? Det känns som min hjärna gått tre varv runt snart.

Det jag tänkt läsa är naturvetenskapligt basår men tyvärr verkar det inte börja några på vårterminen från högskolorna utan då kan man läsa via NTI men det har jag aldrig hört något om så då kom beslutsångesten ordentligt. Någon som har läst på distans via dom eller någon annan liknande?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har gått runt med en klumpkänsla i halsen i snart åtta månader. Har försökt lusläsa i forum men hittar få fall där någon haft det så...
Svar
14
· Visningar
2 010
Senast: lillaP
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 268
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 438
Senast: zarmino
·
Hästvård I juni upptäcktes en svullnad i vänster frambenets skenben. Svullnaden fortgick trots kyla, bandagering och sjukhage och en smygande...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp