Eriks Hästshop

cactuspower

Trådstartare
Hur är utbudet i deras butik? Jag tycker mig ha hittat en del grejer på deras hemsida som verkar intressant och undrar om om det skulle vara värt en sväng förbi butiken?

Sv: Eriks Hästshop

Fast jag ska förmodligen till Gekås i helgen och då åker jag i så fall dit samtidigt. Tycker i alla fall de hade mycket bra priser på bandageunderlägg, funderar även på det svarta HMC tränset med remont att ha i reserv, det är ju billigt och har känt på det på GG när jag varit där, tycker det är helt ok till det priset.

Men är det värt en tur dit eller? Eller kanske det är bättre att lägga ut några kronor på frakten i sådant fall, i stället för att åka dit ut?

jag själv kollade på chaps i deras nätbutik och köpte 2 par av en modell som inte säljs någon annanstans, bara för att få hem en annan modell..
jag frågade varför dom hade bild på en modell på sidan och skickade en annan modell, dom svarade med att det var så dom fick det när dom beställde från leverantören, men det är väl ingen rättighet för dom att då kunna föra falsk marknadsföring mot kunderna..

120 back gick jag eftersom att jag fick betala returfrakten.. :(

Vad dåligt :(

Ja, jag får nog nästan ringa dit och kolla så att allt finns inne då om jag ska åka dit. Annars känns det ju ganska bortkastat att åka dit och även om man nu skulle vilja beställa något.

Får se hur jag gör då, kanske skiter i det annars. Ska ju till Gekås nästa helg då och snart är det ju, Euro-Horse också :).

Ztrans_mexnosgrimma_small.jpg

:d :love: Det här tränset vill jag ha!

ps. tråkigt med så små bilder, vet inte hur man gör de större.

BeastieBabe skrev:
jag själv kollade på chaps i deras nätbutik och köpte 2 par av en modell som inte säljs någon annanstans, bara för att få hem en annan modell..
jag frågade varför dom hade bild på en modell på sidan och skickade en annan modell, dom svarade med att det var så dom fick det när dom beställde från leverantören, men det är väl ingen rättighet för dom att då kunna föra falsk marknadsföring mot kunderna..

120 back gick jag eftersom att jag fick betala returfrakten.. :(

Verkar som det är något de kör med. :devil: Jag beställde ett par Thermochaps därifrån. När jag fick paketet så innehöll det ett par thermoridbyxor! Chaps och byxor är inte samma sak tycker jag....... Kommer INTE handla därifrån mer.

Jag gillade stället innan, men efter att vi har blivit dåligt behandlade när vi skulle lämna tillbaka ett täcke så handlar vi inte därifrån mer. Han trodde inte på oss att täcket inte passade. (vi hade bestämt med ägaren att vi skulle ha öppet köp) Dessutom så var vi mkt där när jag skulle köpa dressyrsadel, men då jag köpte en sadel hos konkurrenten istället blev den gamla tanten skitsned och gav oss inga bra priser eller erbjudanden längre. Förr hade hon erbjudit mig massor med dyra saker till en mkt billigare pris (bl.a. FB sadel för 16 istället för 20 000) men sen slutade hon med det. Vilket jag tycker är dåligt med tanke på att vi handlade för 20-30 000 om året där och vi handlade ALLA våra hästgrejor där i ca 6 år.

Alltid värt en sväng förbi, kan ha både bra och mindre bra priser.
Är du prismedveten kan du göra fynd. Har själv köpt benlindor 4 pack för 129 normalt 279 i annan butik.
Bra priser på täcken, de har även en fyndavdelning.
Vet du vad du ska ha så är det bra, lite vanskligt att de beställer hem lätt att de blir fel, tror inte det är deras fel utan att leverantörerna skickar fel.
Har handlat där sålänge butiken funnits.

// GW

Jag vet inte riktigt vilken leverantör de använder men har ju ganska starka aningar beroende på sortimentet och de leverantörerna skickar det man beställer och inget annat. Däremot kan det vara slut och restnoterat men då brukar det komma senare:cool:

*knapplån*

Är det en stor butik de har? Så att det är värt att åka på utflykt bara för den? Typ B*rjes? Någon som vet?:banana:

Jag håller med dig. Tycker också att det låter lite speciellt och borde ju inte kunna vara leverantörernas fel att det kommer fel grejer hem.

Tror f.ö. att jag avstår från Eriks om jag nu bara inte skulle ha vägarna förbi. Finns ju en butik i/utanför Falkenberg också som heter H-farm. Tänke åka dit en gång men då var det tyvärr stängt. Men nu får man väll mest bara åka omkring för att se sig runt lite i så fall , om det är så att man kan tänka sig att åka dit någon annan gång, eftersom det kommer förmodligen spenderas en del både på Gekås och på Euro Horse. :)

Jag vet att leverantörerna skickat fel för jag har lämnat rätt artikelnr till dem och det är både Globus och Källqvist som gjort det och det är inte Erik´s fel.

// GW

Jag har vid flera tillfällen best grejor där Stått i jämte då de beställts av resp leverantör och Marianne har frågat extra bla om - fakta och fått bekräftat ändå kommer en helt annan grej ex 2 del bett istf 3 del
ett annat ex är ett träns där leverantören lovat att det fanns, jag faxade till Erikas de vb mitt fax med Rätt art nr det kom ett annat i helt fel färg och stl.

// GW

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Tassa
·
R
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 097
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka