Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har tagit en massa bilder med min nya telefon, hur får jag dessa att komma över från telefonen till photoshop? Jag har programvaran istoppad, men lyckas inte installera det tror jag... Är det någon som vet?
Sladden är kopplad till datorn från mobilen... Hur använder man Bluethooth? Kan mycket väl vara där det hänger, för det är inprogrammerat men jag vet inte hur man använder det??? Är ju inte så hajj på det här, bruksanvisning till telefonen försvann i en flytt...
dubbelklicka på sony ericcson file manager som du fick som ikon på skrivbordet när du installerade mjukvaran, och leta dig fram. alternativt (nu vet jag inte om det är exact såhär på din men det borde göra det om du har minneskort i den) så borde du få upp en extern enhet i den här datorn när du kopplar i mobiltelefonen i sladden som sitter i datorn.
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
IT & mobiler
Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
IT & mobiler
Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Hundavel & Ras Tror det är för att de inte fäller och finns i tre storlekar. Vill nån ha hund som inte fäller begränsar det urvalet rejält. Finns ju...