Bukefalos 28 år!

Erlichiahäst + ledtillskott= ?

Evergreen

Trådstartare
Någon som har testat att ge sin erlichiahäst någon form av ledtillskott, ex. Flexijoint? Har det blivit ngn skillnad isf?
 
Sv: Erlichiahäst + ledtillskott= ?

Menar du en häst med aktiv, obehandlad erlichios, en häst under erlichiosbehandling eller en häst med kroniska men efter erlichios?

Oavsett vilket, så glukosamin tycks fungera YTTERST individuellt. Jag ger valacken (som iofs haft erlichios men inte därför jag ger) Flexijoint och det är KLAR förbättring MED Flexin och utan. Men på unghästen gav det exakt NOLL bättring med Flexin..
 
Sv: Erlichiahäst + ledtillskott= ?

Hej! Har en ponny i stallet som är gamal men hon har inte Erlichias, men ägarna ger henne Flexijoint och hon har blivit piggare och allertare, det tycker alla i stallet så jag tror att edt fungerar. :bump:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Som rubriken lyder. Vad har ni för upplevelse med den? Den är ju relativt ny. Jag har den till min pojke nu och testar eftersom han...
2
Svar
26
· Visningar
2 536
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Kort sagt har vi katastrofvärden på hösilaget, smrp på 29… 🤦🏻‍♀️ Vad ger man en liten welshponny för proteintillskott utan att det blir...
Svar
14
· Visningar
908
Senast: Amk
·
Hästvård Hej, vet att det finns en del trådar om detta men de senaste är över fem år gamla och folk kan ju ha fått nya erfarenheter och nya...
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: Oknytt
·
Hästvård En kompis hade köpt getruta från Chia de gracià till sig själv men upptäckte att det var till häst. Nu har jag fått paketet. Finns...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp